نقد و بررسی هندزفری

بررسی تخصصی هندزفری بی‌ سیم سامسونگ مدل Samsung Galaxy Buds Pro

هندزفری بیسیم سامسونگ Buds Pro، به دلیل رنگ‌بندی خاص و مینیمال و طراحی منحصر به فرد و ظریفی که دارد، طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. به همین منظور قصد داریم تا بیشتر در مورد خرید هندزفری بی سیم سامسونگ و بررسی galaxy buds pro با شما صحبت کنیم تا انتخابی راحت و هوشمندانه داشته باشید.

هندزفری بیسیم سامسونگ Galaxy Buds Pro

هندزفری پرچمدار سامسونگ؛ دقیقا همان چیزی است که جهت خرید هندزفری انتظار دارید. این هندزفری بیسیم سامسونگ Buds Pro از طراحی تا عملکرد کیفیت خوب و کم نظیری را ارائه داده است که می‌تواند رقیب جدی برای ایرپاد پرو اپل باشد. برند سامسونگ آنقدر روی جزئیات به خوبی مانور داده است که بعید می‌دانم در انتهای مقاله شما علاقه مند به خرید هندزفری بی سیم سامسونگ نشوید.

خرید هندزفری بی سیم سامسونگ

بیشتر بدانید: معرفی بهترین هندزفری های سامسونگ 🎧

کمی بیشتر با طراحی ویژه هندزفری Buds Pro

جالب است بدانید طراحی ظاهری هندزفری های برند سامسونگ، نقش زیادی در عملکرد مثبت این محصول دارد؛ برای درک بیشتر این مسئله به سراغ بررسی galaxy buds pro در قسمت ظاهرش می‌رویم. طراحی با بیرون‌زدگی کم این محصول، تماس باد را به حداقل می‌رساند در حالی که راهکار پیچیده حفاظ باد صدای باد را در حین تماس‌ها مسدود می‌کند.

هندزفری بی‌ سیم سامسونگ مدل Samsung Galaxy Buds Pro

طراحی جدید کلاسیک هدفون عدم راحتی را هنگام گوش دادن کم می‌کند و زمانی که درحال انجام تمرین ورزشی هستید، به‌طور محکم در گوش شما ثابت می‌ماند و با منفذهای هوایی که فشار را در گوش شما متعادل می‌کنند و جریان هوا را افزایش می‌دهند، این هدفون‌ها آنقدر خوب در گوش ثابت می‌ماند که حتی ممکن است متوجه نشوید که در حال کارکردن با آن هستید.

 

منبع ویدیو: چنل یوتیوب سامسونگ

فناوری هوشمند ANC هندزفری بادس پرو

این فناوری از الگوریتمی بهره می‌برد که به شما در کاهش صدای مزاحم کمک می‌کند. اما ANC تنها یک بعد ندارد و عملکرد هوشمندش آنقدر دقیق است که مشابهش را شاید نبینید. شرایطی را تصور کنید، که بنابه ضرورت باید صدای محیط را کم کنید اما در همان لحظه نیاز پیدا می‌کنید، تا موضوعی را با آدم های اطرافتان درمیان بگذارید، قطعا اولین اقدام قطع کردن این قابلیت می‌باشد، اما تنها یکبار این جابه جایی برای افراد قابل قبول است، بیشتر از آن اگر نیاز باشد شما را آزرده خاطر می‌کند.

بهترین هندزفری بی سیم

همچنین بخوانید: معرفی مدل های مختلف هندزفری

چالشی که این فناوری به خوبی حلش کرده است و با جابه جایی خودکار بین حالت کاهش صدا و شنیدن صدای اطراف از طریق تشخیص صدای شما و نیازتان این کار را انجام داده و زحمت شما را کم می‎‌کند. قسمت های مهم مکالمه را دیگر از دست ندهید. بادس پرو یک دستیار شنوایی خوب برای شماست و با الگوریتم هوشمند افزایش صدای محیط از طریق چهار سطح، شما دیگر از شنیدن قسمت‌های مهم حرف های دیگران محروم نمی‌شوید و با خیال راحت به فعالیت روزمره خود می‌توانید برسید.

هندزفری که هیچوقت گم نخواهد شد

یکی از دغدغه هایی که خریدارن هندزفری بیسیم سامسونگ با آن روبه رو هستند، این قضیه می‌باشد که درهنگام استفاده ممکن است آن را گم و پیدا نکنند. اما این پرچمدار به مانند ایرپاد های اپل راهکاری را برای حل این مشکل احتمالی در نظر گرفته است؛ کافیه نرم افزار SmartThings را اجرا کنید، تا دوتا گوشی ها به صدا در بی‌آیند و شمارا در پیدا کردن یاری کنند. این قابلیت در حالت آفلاین هم اجرایی می‌شود، به این صورت که تنها آخرین موقعیتی که در آن قرار داشته است را نشان می‌دهد.

هندزفری بیسیم سامسونگ

استاندارد IPX7

نظرات هندزفری بیسیم سامسونگ Buds Pro، در این زمینه مختلف است؛ عده ای هندزفری سامسونگ اصل را برای شنا مناسب می‌دانند و گروهی دیگر آن را درحد قوطه ور شدن درون آب به مدت نیم ساعت در عمق یک متری مقاوم می‌دانند (فقط دوتا گوش آن، بدون کیس شارژر)؛ قسمت دوم همان بیانیه است، که شرکت سامسونگ منتشر کرده است. به همین دلیل آن را یک شناگر حرفه ای نامگذاری کرده ایم.

حسگرها

بهترین هندزفری بی سیم، بدون حسگرها هیچ معنا و کاربردی ندارد؛ وجود این حسگر ها باعث افزایش کارایی و عملکرد بی‌نظیر آن‌ها می‌شود؛ از جمله حسگرای موجود در هندزفری های بادس پرو عبارتند از: شتاب‌سنج، حسگر ژیروسکوپ، حسگر هال، حسگر مجاورت، حسگر لمس، VPU (واحد دریافت صدا).

بررسی galaxy buds pro

دستیار صوتی هوشمند

وقتی که با هندزفری بیسیم سامسونگ Buds Pro، به گوشی خود وصل هستید، بدون استفاده از دستان خود؛ تنها با حرف زدن می‌توانید از بخش های مختلف گوشی از جمله، استعلام هواشناسی، میزان درصد شارژ هدفون گوشی آگاهی پیدا کرده و استفاده کنید.

نتیجه

اگر به دنبال خرید هندزفری بی سیم سامسونگ (Buds Pro) هستید، بدون نگرانی اقدام کنید و خیالتان جمع باشد، یکی از بهترین هندزفری بی سیم را خریداری کرده اید. در بخش قیمت هم، قیمت Samsung galaxy buds pro ،در مقایسه با عملکرد بی‌نظیرش مناسب است.

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”فناوری هوشمند ANC هندزفری بادس پرو چیست؟” answer-0=”در این فناوری، هندزفری سامسونگ، از صداهای مزاحم جلوگیری می‌کنند.” image-0=”” count=”1″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *