راهنمای خرید هندزفری

معرفی بهترین هندزفری های سامسونگ 🎧

کدام هندزفری سامسونگ بهتر است؟

برند سامسونگ همیشه یکی از بهترین و محبوب ترین برندهای لوازم دیجیتال بوده و طرفداران بسیار زیادی دارد، هندزفری سامسونگ اصل، یکی از محصولاتی است که این روزها طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است، به همین منظور قصد داریم تا در این مقاله شما را با بهترین هندزفری های سامسونگ و راهنمای خرید آن آشنا کنیم.

معرفی بهترین مدل های هندزفری سامسونگ

هندزفری سامسونگ در مسیر تکامل و کارایی؛ وقتی نگاهی به گذر زمان می­‌اندازیم، به خوبی رشد و تغییر را در نسل های هندزفری می‌­بینیم. از اولین نسل، یعنی هندزفری سامسونگ سیمی تا جدیدترین نسل آن یعنی بی­سیم ها؛ همواره تلاش شرکت ها بر این بوده است تا کاربر در راحت ترین حالت ممکن به محتواهای صوتی مثل آهنگ، مکالمه،و… در فضاهای مختلف دسترسی داشته باشد، بدون آنکه به زحمت بیوفتد.

هندزفری سامسونگ

ما در این مقاله قصد داریم با معرفی هندزفری های سامسونگ، شما را در مسیر انتخاب برای خرید هندزفری مناسب کمک کنیم. شما درحال حاضر کدام نسل از هندزفری را استفاده می‌­کنید؟ کدام نسخه بهتر است سیمی یا بی­سیم؟

هندزفری سامسونگ a51 

a51 نسل اول هندزفری سامسونگ اصل می­‌باشد که در حالت باسیم معرفی شد و زمان عرضه به بازار در قالب جعبه های گوشی، طرفداران زیادی داشت و محصول جدید و جذابی به حساب می‌­آمد. اما با گذشت زمان و روی کار آمدن نسخه ها مدرن تر آن یعنی بلوتوثی، کارایی آن ها کمتر از همیشه شد، تا جایی که حالا کمتر کسی را می­‌بینیم که به دنبال این مدل از هندزفری ها باشد.

هندزفری سامسونگ اصل

بیشتر بدانید: معرفی مدل های مختلف هندزفری

هندزفری بی‌ سیم سامسونگ مدل Samsung Galaxy Buds Pro 🎧

ترکیب جذابی از تکنولوژی و طراحی نوین؛ سری جدید هندزفری های بی­سیم، که تمام جزئیات در آن به خوبی طراحی شده است. فرقی ندارد شما با چه عنوانی قصد استفاده از آن را دارید، این هندزفری با ارگونومیک مناسب و ظاهر زیبا برای استفاده در هرفضایی حتی فعالیت ورزشی مناسب است.

جالب است بدانید با کارایی بالایی که دارد می­‌تواند به نوعی نقش گوش دوم را ایفا کند و به شما در شنیدن جزئیات صدای اطرافتان کمک کند. تا حالا برای شما پیش آمده در یک فضای شلوغ قصد گوش دادن به یک صوت مهم را داشته باشید اما شرایط برایتان مهیا نبوده باشد؟

هندزفری بی‌ سیم سامسونگ مدل Samsung Galaxy Buds Pro

بعید می­‌دانم کسی این فضارا تجربه نکرده باشد، اما حالا این چالش دیگر دغدغه نیست. با قابلیت ANC هوشمند، صدای محیط اطراف را تا ۹۹% قطع کنید و با خیال آسوده به دور از هیاهو هرچیزی را که می­‌خواهید گوش کنید؛ و هر زمان که به صدای محیط نیاز داشتید با تنظیمات دلخواهتان تکنولوژی ANC را مدیریت کنید.

این فناوری از الگوریتمی بهره می‌برد که به شما در کاهش صدای مزاحم کمک می­‌کند. به طور مثال در مترو شلوغ آن را فعال کنید یا در کتابخانه ساکت سطح آن را پایین بیاورید؛ یا حتی تغییرات سطح صدا را اتومات به دست این سیستم بسپارید، نیازی به تغییر میزان صدا نیست.

هندزفری سامسونگ، شناگر حرفه ای

نظرات در این زمینه مختلف است؛ عده ای هندزفری سامسونگ اصل را برای شنا مناسب می­‌دانند و گروهی دیگر آن را درحد قوطه ور شدن درون آب به مدت نیم ساعت در عمق یک متری مقاوم می­‌دانند (فقط دوتا گوش آن، بدون کیس شارژر) اما چیزی که به طور حتمی شرکت از آن حرف زده است، استاندارد IPX7 می‌­باشد که مقاوم بودن در برابر آب به مدت محدود را تایید می­‌کند.

قیمت هندزفری سامسونگ بلوتوثی
پس پیشنهاد ما این است تا جای ممکن برای شنا از آن استفاده نکنید. حالا شما تعریف کنید؛ آیا خرید هندزفری سامسونگ را جزو برنامه هایتان گذاشتین؟ اگر قبلا خریده اید، این قابلیت تاحالا به کار شما آمده است؟ تجربیات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

هر گوشی یک منبع شارژ

هندزفری سامسونگ اصل(گلکسی بادس پرو) آنقدر در تمام بخش ها بی نظیر کار کرده است که نمی­‌شود به توصیف مختصر بسنده کرد، نکته شگفت انگیز در رابطه با عملکردش این می‌­باشد که اگر شما گوشی های هوشمند (Galaxy S21، ‏Galaxy Z Fold2، سری S20، ‏Z Flip، سری Note10، سری S10، و Fold) داشته باشید.

می‌توانید از قابلیت Wireless PowerShare استفاده کنید و دستگاه هندزفری را با چسباندن به پشت گوشی شارژ کنید البته این قابلیت درسایر محصولاتی که در این مقاله معرفی می­‌شود وجود دارد.

همچنین بخوانید: معرفی انواع هندزفری های بی سیم اپل 🎵

هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Samsung Galaxy Buds Live

این مدل از هندزفری سامسونگ اصل، در گام اول به دلیل ظاهر متفاوتش، حاشیه های مختلفی را با خودش به همراه داشته است؛ عده‌ای بخاطر خلاقیت در طراحی و ظاهر شبیه به لوبیا تحسینش می‌­کنند و طرفدارش هستند و عده‌ای دیگر انتقادش می‌­کنند.

  • البته نکته مثبت و کاربردی دیگری که در ساختار ظاهری آن وجود دارد، این مسئله است که اگر شما جزو افرادی هستید که با هندزفری می­‌خوابید، Samsung Galaxy Buds Live به دلیل اینکه کاملا درون گوش رفته و بیرون از سطح گوش قرار نمی‌­گیرد، در خواب احساس بدی به شما دست نداده و گوشتان را اذیت نمی‌­کند.

هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Samsung Galaxy Buds Live

  • اما از بخش طراحی که بگذریم، عملکردش متوسط است و مثل گلکسی باد پرو در سطح بالا قرار ندارد اما این حرف به این معنی نیست که یک هندزفری سطح پایین و نامناسب است. برای مثال، سیستم نویز گیرش نسبت به سایر محصولات سامسونگ کیفیت پایین تری دارد و آنطور که از آن انتظار می­‌رفت کار نکرده است.

🎧

در ادامه، این هندزفری مقابل رطوبت و آب نیز عملکردی ضعیفی دارد و نمی‌­تواند آرزوی گوش کردن آهنگ زیر باران را برای ما محقق کند ولی در برار رطوبت و عرق بدن مقاوم است که برای ورزش کردن و پیاده روی در هوای صاف مناسب است.

این هدفون مجهز به اکولایزر است که این اجازه را به شما می­‌دهد، تا اکولایزر مورد نظر خودتان را برای گوش دادن آهنگ انتخاب کنید. هر کدام از گوشی‌های هدفون Galaxy Buds Live به واسطه ظرفیت بالای باطری­ هایشان برای پخش حداکثر ۸ ساعت موسیقی شارژ دارند.

قیمت هندزفری سامسونگ

اما یکی از امکانات فوق العاده جذاب و متفاوتی که هندزفری سامسونگ، در سری بادس لایو ارائه کرده است این می‌­­باشد، که شما با دوتا دستگاه بادس لایو می‌­توانید به یک دستگاه موبایل وصل شده و آهنگ های مورد علاقه تان را با دوستانتان به اشتراگ بگذارید و در لحظه باهم گوش کنید و از موسیقی خود لذت ببرید.

هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Samsung Galaxy Buds 2

در این بخش به سراغ یکی دیگر از محصولات میان رده، ولی با کیفیت سامسونگ می‌­رویم. اما قبل از آنکه وارد جزئیات آن بشویم، اول به ما بگویید تا به اینجا کدام یک ازهندزفری‌ها، شما را علاقه مند به خرید آن­ها کرده است؟ و کدام ویژگی آنها برای شما جالب و هیجان انگیز است؟

مشخصات مهم این هندزفری

سامسونگ بادس ۲ در بخش مکالمه و ضبط صدا عملکرد خوبی را ازخودش به نمایش گذاشته است و یکی از نقطه قوت های آن به حساب می‌­آید. در بخش طراحی این محصول، ظرافت و جای گیری خوب درگوش از اتفاقات شیرین برای علاقه مندان به این هندزفری می‌­باشد. این هندزفری بیسیم به دلیل طراحی خاص و رنگ بندی فوق‌العاده ای که دارد، توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Samsung Galaxy Buds 2

بادس ۲ در برابر تعرق مقاوم بوده و کاربری خوبی دارد اما به هیچ وجه مناسب استفاده در باران شدید نیست و باید خریداران حواسشان باشد. کیفیت قابل قبول باطری ها از مزیت‌های آن می‌­باشد. همچنین از طریق نرم افزار درون گوشی می‌­توان شخصی سازیش کرد و از آن نهایت استفاده را برد.

هندزفری سامسونگ سیمی

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”آیا قیمت هندزفری سامسونگ مناسب است؟” answer-0=”قیمت هندزفری‌ های سامسونگ بسیار متفاوت است و تنوع قیمت زیادی دارد، به همین منظور شما می‌توانید با هر بودجه‌ای هندزفری مورد نظر خود را تهیه کنید.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”آیا هندزفری های ایربادز سامسونگ ارزش خرید دارد؟” answer-1=”این مدل از هندزفری های بی سیم سامسونگ، بسیار ظریف، زیبا و مینیمال هستند و گزینه مناسب برای افرادی است که سیم هندزفری باعث اذیتشان می‌شود.” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”چگونه هندزفری سامسونگ اصل را بخریم؟” answer-2=”هندزفری سامسونگ اصل را باید از فروشگاه های معتبر و با اعتماد تهییه کنید و به گارانتی و بسته بندی آنها نهایت توجه را داشته باشید.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

۲۸ دیدگاه

  1. خیلی مقاله ی مفیدی بود ، ممنون که اینقد دقیق راهنمایی میکنید تا تصمیم بهتری در خرید بگیریم👌🏼👌🏼

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *