راهنمای خرید لپ تاپراهنمای خریدنقد و بررسی لپ تاپ‌ها

معرفی سری های مختلف لپ تاپ ایسر

شرکت ایسر، از دیگر شرکت‌های مطرح جهان در زمینه تولید و فروش لپ تاپ می‌باشد که در ادامه به سری های مختلف لپ تاپ ایسر خواهیم پرداخت. لپ‌تاپ‌های این برند،به دلیل قیمت‌ مقرون‌ به صرفه‌ای که دارند معروف‌ هستند. اما این به این معنا نمی‌باشد که محصولات این شرکت از کیفیت و ارزش پایینی برخوردارند؛ بلکه تمامی این دستگاه‌ها دارای ارزش بالایی نسبت‌ به قیمتی که دارند، هستند.شرکت ایسر در مقایسه با رقبای خود بسیار موفق عمل کرده و در میان کاربران از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد.

انواع سری‌های لپ‌تاپ acer

اگر شما این برند را به‌ عنوان برند مورد علاقه‌ی خود، برای خرید لپ تاپ ایسر انتخاب کرده اید، با گزینه‌های زیادی روبرو خواهید شد. این شرکت لپ‌تاپ‌های خود را در چند دسته‌بندی اصلی به بازار ارائه کرده است که هرکدام کارایی مخصوص به خود را دارد.

محصولات ایسر به این شکل تقسیم بندی می‌شوند: سبک و حمل‌شدنی، قدرتمند و مخصوص وظایف پردازشی سنگین، دوکاره و تبدیل‌شونده و کروم‌بوک، در ادامه قصد داریم به شرح سری‌های مختلف این لپ‌تاپ‌ها بپردازیم.

 

🔵 این مقاله هم بهت پیشنهاد می‌دیم: راهنمای خرید لپ تاپ خوب گرافیست ها💻🎨

لپ‌تاپ ایسر Aspire؛ مقرون به صرفه

از متنوع‌ترین محصولات ایسر می‌توان به لپ‌تاپ‌ها سری اسپایر اشاره کرد. این سری از لپ‌تاپ‌های acer در قیمت‌های متنوع و ابعاد و کارایی در بازار وجود دارد که پردازش‌های سبک تا سنگین گرافیکی را انجام می‌دهد و عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده است، و به صورت کلی این لپ‌تاپ‌های اقتصادی نیازه بسیاری از کاربران را برطرف می‌کند.

Acer Aspire 5 از بهترین لپ‌تاپ‌های اسپایر می‌باشد، که با قیمت مناسب، عملکرد بسیار عالی برای کاربر به همراه دارد. این لپ‌تاپ با پردازنده‌ی Core i3 سری U و قیمت حدود ۴۰۰ دلار(قیمت نوسان دارد)، انتخابی بسیار مناسب برای کاربرانی که به ذنبال لپ‌تاپی مقرون به صرفه هستند می‌باشد. از ویژگی‌های مهم این لپ تاپ می‌توان به عمر باتری طولانی و نمایشگر شفاف ۱۰۸۰p آن اشاره کرد.

لپ‌ تاپ ایسر Aspire

 

🔵 این مطلب هم خیلی به دردت می‌خوره: مقایسه لپ تاپ لنوو و ایسر

لپ‌تاپ ایسر Swift؛ وزن سبک

سری سوئیفت برای رقابت در عرضه‌ی نازک‌ترین لپ‌تاپ‌های جهان، توسط شرکت ایسر به بازار عرضه شد. این سری از لپ‌تاپ‌ها‌ی ایسر بیشتر مناسب کاربرانی است که به قابلیت جابه‌جایی لپ‌تاپ بسیار اهمیت می‌دهند، اما باید به این نکته توجه داشت که طراحی بسیار نازک سری سوئیفت باعث شده توانایی استفاده کیبورد مناسب وجود نداشته باشد. همچنین، بدنه‌ی فلزی سری سوئیفت باعث شده ظاهری زیبا داشته باشد و کاربران زیادی را به‌خود جذب کند.

اکثر محصولات سری Swift در ابعاد ۱۵ اینچ و کوچک‌تر به بازار ارائه می‌شوند و این سری برای انواع کاربری‌های مختلف از وظایف روزمره تا پردازش‌های گرافیکی نیمه‌سنگین مناسب می‌باشد.

سری Swift 7 ایسر از لپ‌تاپ‌های باریک این برند محسوب می‌شوند و شرکت ایسر در نسخه‌ی سال ۲۰۱۹ بازهم رقبای خود را شگفت زده و محصولی با ضخامت ۸/۹۸ میلی‌متر به بازار ارائه کرد. از ویژگی‌های دیگر این محصول می‌توان به نمایشگر ۱۴ اینچی و عمر باتری طولانی آن اشاره کرد؛ همچنین این محصول دارای نقاط ضعفی مانند گرم‌شدن بدنه و اسپیکرهای نه‌چندان قوی می‌باشد.

🔵 دوست داشتی این مقاله رو هم می‌تونی بخونی: خرید لپتاپ لمسی بهتر است یا لپ تاپ معمولی؟

لپ‌تاپ ایسر Spin؛ بسیار قدرتمند

لپ‌تاپ‌های سری Spin به‌عنوان محصولات دودریک شرکت ایسر می‌باشند. از نقاط قوت این لپ تاپ می‌توان به این اشاره کرد که کاربر می‌تواند از این لپ‌تاپ‌ها به‌عنوان تبلت نیز استفاده نماید. نوشتن و طراحی‌ با نمایشگر لمسی با انگشت یا قلم اضافی، از دیگر ویژگی‌های سری اسپین می‌باشد. همچنین، انواع کامپیوتر با قدرت پردازشی از میان‌رده تا حرفه‌ای را شاهد هستیم.

با وجود این که لپ‌تاپ‌های دوکاره جذابیت زیادی برای کاربران دارد، اما عموما یکی از کارایی‌های لپ‌تاپ یا تبلت را به‌خوبی ارائه نمی‌کند. ولی با همه‌ی این وجود، سری اسپین بازخوردهای مناسبی را از کارشناسان و کاربران دریافت‌ و با قیمت‌های مناسب، توانسته در بازار فروش عملکرد بسیار بی‌نظیری داشته باشد.

اگر بخواهیم به بهترین لپ‌تاپ‌های سری اسپین اشاره کنیم، spin3 با پردازنده‌ی Core i7 و نمایشگر لمسی با پاسخ‌گویی سریع و حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD، از بهترین‌های این سری می‌باشد که در میان کاربران ایسر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است،همچنین کیبورد Spin 3 از نقاط قوت آن محسوب می‌شود که تجربه‌ی استفاده از این لپ‌تاپ دوکاره را جذاب‌تر کرده است.

لپ‌ تاپ ایسر Spin

لپ‌تاپ ایسر Switch؛ کارایی ترکیبی

سری switch بیشتر مناسب کاربرانی است که به‌دنبال تبلت با قدرت پردازشی پذیرفتنی هستند وگاهی اوقات از کیبورد برای کارهای روزمره استفاده می‌کنند. البته باید به این نکته اشاره کرد که خانواده‌ی ایسر Switch تبلت‌هایی با قابلیت اتصال کیبورد و قلم نوری می‌باشد و محصولات این سری از پایین‌رده تا حرفه‌ای به بازار ارائه می‌شوند و ویژگی جالب یکی از نسخه‌ها که نام آن Switch 7 Black است از سیستم خنک‌کننده‌ی آبی بهره‌مند است.

لپ‌تاپ‌های ایسر Switch در ابعاد۱۰ تا ۱۲اینچ راهی بازار می‌شوند و در دسته‌ی لپ‌تاپ‌های کوچک قرار دارند. از دیگر لپ‌تاپ‌های این سری که از سیستم خنک‌کننده‌ی آبی بهره می‌برند، مدل Switch Alpha 12 می‌باشد. این لپ‌تاپ ۱۲ اینچی نیازهای کاربری شما را برطرف می‌‌کند؛ اما شارژدهی قوی ندارد.

لپ‌تاپ ایسر Nitro؛ مناسب گیمرها

سری Nitro برای کاربرانی مناسب می‌باشد که به دنبال لپ تاپی دارای قابلیت‌های گیمینگ و تولید محتوای گرافیکی هستند، در این سری پردازنده‌ی گرافیکی قدرتمندی تعبیه شده و با طراحی جذاب از ترکیب رنگ‌های قرمز و مشکی، از محبوبیت زیادی در میان کاربران برخوردار شده است. در میان محصولات، سری Nitro لپ‌تاپ هیبریدی Nitro Spin نیز وجود دارد که نمایشگر لمسی با قلم هوشمند را هم دراختیار کاربر قرار می‌دهد.

از بهترین‌های سری نیترو می‌توان به Nitro5 اشاره کرد که با قیمت مناسبی که دارد، برای گیمرهای مبتدی انتخاب مناسبی می‌باشد. این لپ‌تاپ با قیمتی حدود ۶۴۰ دلار(قیمت نوسان دارد)، دارای پردازنده‌ی نسل نهم اینتل می‌باشد که از پردازنده‌ی گرافیکی GTX1650 نیز بهره می‌برد. از ویژگی‌های دیگر این لپ تاپ می‌توان به پورت‌های ارتباطی متعدد و خنک‌کنندگی مناسب آن اشاره کرد.

لپ‌ تاپ ایسر Nitro

لپ‌تاپ ایسر Predator؛ غول‌ گیمر

سری پردیتور مخصوص گیمرهایی با نیاز پردازشی گرافیکی فراوان می‌باشد. این سری با پردازنده‌ی گرافیکی GTX1050 به بازار ارائه می‌شوند و کاربر می‌تواند جدیدترین بازی‌ها را با تنظیمات گرافیکی حداکثر روی آن‌ها اجرا نماید. از ویژگی‌های دیگر آن می‌توان به طراحی مخصوص بازی در کیبورد اشاره کرد که در ترکیب با حافظه‌ ذخیره‌سازی ترکیبی SSD و HDD، تمامی نیازهای گیمرهای حرفه‌ای را برطرف می‌نماید.

Predator Triton 500 بهترین لپ تاپ سری پردیتور می‌باشد، که این لپ‌تاپ درکنار قدرت پردازشی حرفه‌ای، دارای وزن سبکی نیز می‌باشد و از معدود لپ‌تاپ‌های گیمینگ با قابلیت حمل مناسب می‌باشد، همچنین این لپ‌تاپ به قابلیت Turbo نیز مجهز است که امکان استخراج قدرت پردازشی بیشتر از پردازنده‌ی گرافیکی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. پس اگر قصد خرید لپ تاپ را دارید، برند ایسر، می‌تواند گزینه و انتخاب خوبی برای شما باشد.

لپ‌ تاپ ایسر Predator

 

لپ‌تاپ ایسر Travelmate؛ امور اداری و تحصیلی

لپ‌تاپ‌های سری Travelmate برای کسب‌وکارها و کاربرانی که به‌دنبال انتخاب‌های بادوام با قدرت هستند مناسب می‌باشد. از قابلیت‌‌های این سری می‌توان به حمل‌ونقل مناسب و امکانات امنیتی همچون تراشه‌ی TPM، امکان ارتقای آسان حافظه‌ی رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی اشاره کرد.

TravelMate P614 بهترین مدل این سری می‌باشد که دارای طراحی زیبا و نمایشگر شفاف و باکیفیتی می‌باشد. این لپ‌تاپ سبک اداری با ویژگی‌هایی همچون نمایشگر ۱۰۸۰p و ۲۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و پردازنده اینتل Core i7، در دسته‌ی غول‌های پردازشی قرار گرفته است.

لپ‌تاپ ایسر Chromebook؛ برای طرفداران گوگل

کاربرانی که علاقه مند به کارکردن در فضای ابری با لپ‌تاپ‌های سبک و کم‌مصرف هستند، کروم‌بوک‌ها بهترین گزینه برای آن‌ها می‌باشد، اگر شما علاقه‌مند به سیستم‌عامل اختصاصی گوگل می‌باشید، ایسر گزینه‌های مختلفی به شما ارائه می‌نماید.

Chromebook Spin 311 بهترین مدل لپ‌تاپ ایسر در سری کروم‌بوک می‌باشد، که ترکیبی از سیستم‌عامل کروم را با قابلیت‌های هیبریدی به کاربر ارائه می‌نماید. این لپ‌تاپ با پردازنده‌ی سلرون اینتل و هشت گیگابایت حافظه‌ی رم، برای اجرای اپلیکیشن‌های کروم انتخاب بسیار مناسبی محسوب می‌شود. همچنین، نمایشگر ۱۱/۶ اینچی و وزن ۱/۲ کیلوگرمی از دیگر ویژگی این لپ تاپ می‌باشد.

خرید لپ تاپ ایسوس

سخن آخر

برای خرید لپ تاپ ایسر باید در ابتدا اولویت های خود و انتظاراتی که از یک لپ تاپ توقع دارید را مشخص کنید و سپس به دنبال مدل مورد نظر خود بگردید. خوشبختانه شرکت ایسر با تولید طیف گسترده ای از محصولات توانسته نظر مثبت بسیاری از کاربران را به خود جلب کند و افراد مختلف برای کاربردهای متفاوت حتما یکی از مدل های این شرکت را زیر سر خواهند گذاشت.

از کسانی که کارهای ساده و سبک با این مدل انجام می‌دهند تا کسانی که به عنوان گیمرهای حرفه ای مشغول هستند می‌توانند مدل دلخواه خود را در تولیدات این شرکت پیدا کنند و همچنین قیمت لپ تاپ ایسر با توجه به سری و مدل‌های آن متفاوت می‌باشد.

ریحانه مرشدی

من نویسنده‌ام، وظیفه‌ من مبارزه با غفلت و بی‌خبری است. باید نوشت... باید نوشت...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *