راهنمای خرید لپ تاپراهنمای خرید

راهنمای خرید لپ تاپ برای گرافیک و گرافیست ها در سال ۲۰۲۲

خرید بهترین لپ‌تاپ برای کارهای گرافیکی میان انبوهی از لپ‌تاپ‌ها، نیاز به تخصص و بررسی مدل‌های مختلف دارد، که احتمالا بسیار وقت‌گیر و دشوار خواهد بود. اما اگر شما هم یک گرافیست هستید یا می‌خواهید کارهای سه بعدی و رندرینگ انجام دهید و به دنبال لپ‌تاپی مناسب برای این نوع کارها می‌گردید، ما در این مقاله برای شما لیستی از بهترین لپ‌تاپ‌ها برای کارهای گرافیکی در سال ۲۰۲۲ آماده کرده‌ایم و به معرفی لپ تاپ برای گرافیک می‌پردازیم.

نکات مهم قبل از خرید بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی ۲۰۲۲🎨

در انتخاب بهترین لپ‌تاپ برای کارهای گرافیکی یا مخصوص گرافیست‌ها، باید به نکاتی بیشتر از تنها قدرت پردازنده لپ‌تاپ توجه کنید. یعنی علاوه بر پردازنده CPU قوی، این نوع لپ‌تاپ‌ها باید مجهز به حافظه  RAM زیاد و یکی از بهترین کارت‌های گرافیک باشند، تا بتوانند به راحتی از برنامه‌های سنگین گرافیکی را اجرا کنند. نکته قابل توجه دیگری که می‌خواهیم با شما در میان بگذاریم در مورد قیمت لپ تاپ است، که به بودجه شما عزیزان و نیازتان از آن لپ تاپ بستگی دارد.

لپ تاپ برای گرافیک

بهترین لپ‌تاپ‌ها برای کار گرافیکی همچنین باید دارای یک نمایشگر عالی برای نمایش دقیق رنگ‌ها و به حداقل رساندن خستگی چشم زمان کار به مدت طولانی باشند.

همه این لپ‌تاپ‌ها سیستم‌های مناسبی برای کارهای گرافیکی هستند و بستگی به هزینه و حد کاری که گرافیست با آن ها انجام می‌دهد، می‌توانند کارآمد باشند.

بهترین لپ‌ تاپ‌ های ایسوس برای کارهای گرافیکی📝

در این قسمت قصد داریم تا مجموعه‌ای از بهترین لپ تاپ‌ها برای کارهای گرافیکی ۲۰۲۲ را به شما به صورت کامل معرفی کنیم، تا در خرید و انتخاب خود راحت باشید.

بهترین لپ‌ تاپ‌ ها برای کارهای گرافیکی سنگین

💻

لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل Asus TUF Dash F15 TUF516PE-AB 🟣

یکی از لپ‌تاپ‌های مناسب برای گرافیک و کارهای یک گرافیست سری TUF لپ‌تاپ‌های ایسوس است. این سری لپ‌تاپ قدرتمند برای گرافیک از پردازنده Intel core i7، نسل ۱۱ برخوردار بوده، که از قدرتمندترین پردازنده‌ها برای رندرگیری محسوب می‌شود. این لپ‌تاپ، برای خرید لپ تاپ ایسوس یک پیشنهاد عالی است.

لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل Asus TUF Dash F15 TUF516PE-AB

از این پردازنده به خصوص در سال ۲۰۲۲ توسط شرکت اینتل رونمایی شد و بسیار مورد توجه کاربران گرافیست قرار گرفت. این سری تا فرکانس ۴.۸ گیگاهرتزی را پشتبانی می‌کند و با داشتن حافظه کش ۱۲ مگابایتی فضای لازم برای ایجاد کارهای گرافیکی را به کاربران می‌دهد.

رم ۱۶ گیگابایتی با حافظه ۵۱۲ گیگابایتی SSD، روی این لپ‌تاپ قدرتمند قرار گرفته‌اند، که سرعت این سیستم را بسیار بالا می‌برد. کارت گرافیکی  GeForce RTX 3050 FH چهار گیگابایتی، امکان پردازش و نمایش بهترین نوع تصویر را می‌دهد.

💻

صفحه نمایش این سری بزرگ‌تر ساخته شده است و برای تدوین گرها بسیار مناسب است. ۱۵.۶ اینچ نمایشگر فول اچ دی با فرکانس ۱۴۴ هرتز، یک ترکیب کامل برای لپ‌تاپ مناسب برای کارهای گرافیکی را به کاربر ارائه می‌دهد. این سری به نسبت اقتصادی تر از سیستم قبلی است و با قیمت حدودی ۳۹ میلیون تومان در بازار عرضه شده است.

بهترین لپ‌ تاپ‌ های ایسر مناسب برای کارهای گرافیکی🖍️

از دیگر برندهای محبوب و پرطرفدار که قصد داریم در این قسمت به شما معرفی کنیم، لپ‌تاپ‌های برند ایسر می‌باشد، و در ادامه بهترین لپ‌تاپ‌های ایسر را، جهت خرید لپ تاپ ایسر به شما معرفی خواهیم کرد.

لپ‌ تاپ‌ های مناسب برای گرافیک

لپ تاپ ایسر Predator Helios 300 PH 315 – 54 – 760S

🔵این مدل، از لپ‌تاپ‌های گیمینگ، قدرتمند و خوش‌ساخت پرمیوم سری Predator، شرکت Acer و بسیار مناسب برای کارهای گرافیکی سنگین است. این سری لپ‌تاپ، به انتخاب بسیاری از کارشناسان، لپ‌تاپ برتر سال ۲۰۲۲ انتخاب شده است.

و دارای پردازنده مرکزی قدرتمند ۸ هسته‌ای نسل یازدهم Intel Core i7-11800H، می‌باشد. حافظه RAM با ظرفیت ۱۶ گیگابایت و قابلیت ارتقا تا ۶۴ گیگابایت و حافظه داخلی بسیار پرسرعت ۵۱۲GB PCIe NVMe SSD، همراه با قابلیت اضافه کردن حافظه با بالاترین سرعت موجود در بازار جهان و پردازنده گرافیکی قدرتمند NVIDIA GeForce RTX 3060 با ۶ گیگابایت حافظه GDDR6، صفحه نمایش با کیفیت بدون لبه ۱۵.۶ اینچ IPS ضد انعکاس و مات ۱۴۴ هرتز است.

لپ تاپ 15اینچی ایسر مدل Predator Helios 300 PH315 - 54 - 760S

  • کیفیت ساخت بالا
  • طراحی شکیل همراه با کیبوردی RGB و بسیار خوش‌تایپ

مدل تولید شده برای ایالات متحده آمریکا، تمامی امکانات لازمی که یک گرافیست برای انجام کارهای گرافیکی سنگین می‌خواهد را به راحتی برای او فراهم می‌کند. قیمت این لپ تاپ فوق‌العاده چیزی نزدیک به ۴۷ میلیون تعریف شده است و برای کارهای تخصصی مناسب تر است.

لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسر مدل Acer Nitro 5 AN515 – 45 – R1JM

یکی دیگر از لپ‌تاپ‌های ایسر که کالاومگ قصد دارد به شما عزیزان معرفی کند، لپ تاپ ۵ اینچی ایسر مدل Acer Nitro 5 AN515 است. سازنده گرافیک این لپ تاپ محبوب NVIDIA بوده و مدل گرافیک آن Geforce RTX3080 است، نکته قابل توجه در مورد این مدل مقدار گرافیکش است که ۸ گیگابایت می‌باشد.

لپ تاپ 15 اینچی ایسر مدل Acer Nitro 5 AN515 - 45 - R1JM

ویژگی‌های منحصر به فرد این لپ‌تاپ:

  • سازنده پردازنده: AMD
  • سری پردازنده: Ryzen 7
  • مقدار رم: ۳۲ گیگابایت
  • حافظه پرسرعت : ۱ ترابایت
  • سازنده گرافیک: NVIDIA
  • مقدار گرافیک: ۸ گیگابایت
  • اندازه صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ
  • کیفیت صفحه نمایش: FULL HD|1920×۱۰۸۰

بهترین لپ‌تاپ‌های لنوو برای کارهای گرافیکی📝

🟣همانطور که می‌دانید، خرید لپ تاپ لنوو به دلیل طراحی بسیار حرفه‌ای و خاصی که دارد، طرفداران زیادی را در حوزه لپ‌تاپ‌هایی برای مهندسان، برنامه‌نویسان و همچنین گرافیست‌ها دارد.

لپ تاپ برای گرافیک

راهنمای خرید لپ تاپ مهندسی

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Lenovo IdeaPad Gaming 3 – CI

🟣لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو، جزء سری‌های میان‌رده شرکت لنوو قرار است که در سال ۲۰۲۲ رونمایی شده و مجهز به پردازنده‌های نسل ۱۱ شرکت اینتل است.

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Lenovo IdeaPad Gaming 3 - CI

💻

این لپ‌تاپ دارای کارت گرافیک بسیار خوب nVidia GeForce GTX 1650 با ۴ گیگابایت حافظه اختصاصی است و می‌تواند بازی‌های گرافیکی نسبتا سنگین به‌روز و کارهای گرافیکی را به خوبی برای شما RUN کند.

وجود این میزان حافظه اختصاصی کارت گرافیک به‌این‌معنا است که یا دیگر نیاز به حافظه Share شده از RAM ندارید یا به‌ندرت و در تسک‌های بسیار سنگین این اتفاق بی‌افتد که احتما آن ۱ درصد است.

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Lenovo IdeaPad Gaming 3 – LA

یکی دیگر از لپ‌تاپ‌هایی که قصد داریم به شما عزیزان معرفی کنیم، لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Lenovo IdeaPad Gaming 3 – LA است. که مشخصات زیر را دارد :

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Lenovo IdeaPad Gaming 3 - LA

  • سازنده پردازنده: Intel
  • سری پردازنده: Core i5
  • مقدار رم: ۸ گیگابایت
  • مقدار هارد: ۱ ترابایت
  • حافظه پرسرعت : ۵۱۲ گیگابایت
  • سازنده گرافیک: Intel
  • مقدار گرافیک: ۴ گیگابایت
  • اندازه صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ
  • کیفیت صفحه نمایش: FULL HD|1920×۱۰۸۰

راهنمای خرید لپ تاپ خوب برای برنامه نویسی

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”قیمت بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی سنگین چقدر است؟ ” answer-0=”قطعا این سری لپ تاپ را باید با ارزش بالایی در حدود ۵۳ میلیون تومان قیمت گذاری کرد که با توجه به امکانات و قطعات این سری قیمت مناسبی است.” image-0=”” count=”1″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *