راهنمای خرید ساعت هوشمند

راهنمای خرید بهترین ساعت های هوشمند زنانه

وقتی صحبت از ساعت‌های هوشمند می‌­شود؛ اولین مسئله‌ای که به ذهن همه می‌رسد، طراحی اسپرت آن‌هاست؛ که کاربری این ساعت‌ها را به صورت شگفت‌آوری برای هر جنسیتی متناسب می­‌کند. اما با همه این نقطه نظرات، شرکت‌ها سعی کرده‌اند، با استفاده از رنگ‌های خاص و ایجاد تغیراتی در ظاهر بعضی از ساعت‌ها، آن‌ها را به صورت انحصاری قابل استفاده مردها یا زنان کنند. ما در این مقاله قصد داریم به سراغ راهنمای خرید بهترین ساعت های هوشمند زنانه برویم و شما را با انواع مختلف ساعت هوشمند زنانه آشنا کنیم.

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ زنانه

ساعت هوشمند دخترانه با قیمت مناسب و مقرون به صرفه، یکی از بهترین و هوشمندانه‌ترین انتخاب‌ها برای خرید کادوی تولد برای خانم‌های عزیز است.

ساعت هوشمند سامسونگ Sumsung Galaxy Watch SM-R810

یکی از شرکت‌هایی که با استفاده از رنگ‌های خاص، بعضی از ساعت‌های خودش را برای خانم‌ها شخصی‌سازی کرده است و آن‌ها را با عنوان ساعت هوشمند زنانه معرفی کرده است، سامسونگ می­‌باشد؛ آن‌ها در گلکسی SM-R810 با به کارگیری رنگ رزگلد تمایز بی­نظیری را ایجاد کرده‌اند. تمرکز سامسونگ گلگسی واچ بیشتر به روی فیتنس و سلامتی می‌باشد که این مسئله برای خانم‌ها خیلی مهم است. البته در سایر بخش‌های نرم افزاری و سخت افزاری هم به خوبی نشان داده است برای زنان گزینه مناسبی است.

ساعت هوشمند سامسونگ Sumsung Galaxy Watch SM-R810

کیفیت تصویر بالا، ظرافت و سبک بودن وزن همان مولفه‌هایی است که مد نظر خانم‌های عزیز می‌باشد. سیستم عامل تایزن تا ۶۰۰۰۰ تم ساعت مختلف را به شما پیشنهاد می­‌دهد، که به هیچ وجه نمی­‌گذارد یکنواختی در واچ فیس شما رخ دهد و همیشه تنوع را به خانم‌ها آقایان ارائه  می­‌دهد.

بیشتر بدانید: معرفی ساعت های هوشمند ارزان قیمت

حالا با این توضیحات بنظرتان می­‌شود این واچ را به عنوان بهترین ساعت هوشمند سامسونگ زنانه به حساب آورد؟

البته بد نیست این نکته راهم یاد آور شویم، که وقتی از واژه زنانه استفاده می­‌کنیم به این معنی نیست که این ساعت‌ها برای دختران قابل استفاده نیستند، بلکه تمام این مدل‌ها به عنوان مجموعه ساعت هوشمند دخترانه جدید هم نام‌برده می­‌شوند.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Samsung Galaxy Watch3 SM-R850 41mm

این نوع ساعت هم، برای آقایان و خانم ها متناسب است. دو مدل بلوتوثی و LTE ساخته و ارائه شده است؛ شاید برای شما سوال شده باشد که LTE چیست؟ در مدل‌های LTE برای پاسخگویی به تماس یا ارسال پیام نیازی به گوشی موبایل ندارید.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Samsung Galaxy Watch3 SM-R850 41mm
در مدل‌های بلوتوثی هم، ساعت هوشمند باید از طریق بلوتوث به گوشی وصل شود که قابلیت‌هایی نظیر پاسخگویی به تماس‌های تلفنی یا ارسال پیام برای شما امکان پذیر شود. صفحه نمایش ساعت هوشمند گلکسی واچ ۳ از نوع Super AMOLED بوده و بسیار روشن، واضح و خوانا می‌باشد.
از امتیازات ویژه و منحصربه‌فرد این ساعت هوشمند دارا بودن گواهینامه استحکام نظامی MIL-STD-810G  که ضمانت می­‌کند که این ساعت می‌تواند از ارتفاع ۱.۵ متری سقوط کند و هیچ آسیبی نبیند.

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ زنانه

از دیگر ضمانت‌های آن عبارت است:

  1. مقاومت در برابر درجه حرارت های بالا
  2. استحکام در برابر هرگونه شوک یا لرزش
  3. مقاومت در برابر فشارهای کم و ارتفاعات بالا که همه این موارد نشان می­دهد می­توان روی این محصول حساب باز کرد و با اطمینان آن را خرید.

نکته جالب، قابلیت پشتیبانی این واچ از دستیار صوتیBixby است، که به کمک آن می­‌توانید هنگامی که مشغول فعالیت هستید و دستتان مشغول است، پایشگر های سلامت را با صدایتان فعال کنید و این از همان امکانات مفید برای خانم‌ها است که با دستانشان فعالیت زیادی را انجام می­‌دهند.

بهترین ساعت هوشمند اپل زنانه

اپل به دلیل کاربرد بسیار بالا و فوق‌العاده‌ای که دارد، طرفداران زیادی بین دختر خانم‌ها دارد و یکی از ساعت‌های هوشمند شیک و بی‌نظیر است.

ساعت هوشمند اپل واچ سری ۶ مدل (Apple Watch 40MM (GPS + CELLULAR

اپل واچ سری ۶، یک واچ مناسب برای افرادی است که نسبت به بهداشت فردی حساس هستند و به شست وشوی دست‌ها اهمیت زیادی می­‌دهند و درطول روز بنابه دلایل مختلف با آب تماس دارند. ذکر همین چند نکته در کنار طراحی ۴۰ میلی متری این واچ برای مچ‌های کوچک، ناخواسته ما را یاد خانم‌ها، خصوصا زنان خانه‌­دار می­‌اندازد، که به دلیل شست وشوی زیادی که اصولا درطول روز با آن مواجه هستند، باید از ساعت‌هایی استفاده کنند، که در برابر رطوبت و خیس شدن مقاوم باشد.

ساعت هوشمند اپل واچ سری 6 مدل (Apple Watch 40MM (GPS + CELLULAR

همچنین بخوانید: ۵ مدل از بهترین ساعت های هوشمند اپل

پس این مدل از ساعت ها را به عنوان ساعت هوشمند زنانه می­‌شود، شناخت و معرفی کرد. این اپل واچ با در اختیار داشتن ۵ ATM که نشان از ضد آب بودن دارد، این امکان را به شما می­‌دهد که شنا کنید و حتی به مدت ده دقیقه تا عمق پنجاه متری بروید بدون آنکه آسیبی ساعت شما را تهدید کند.
حتی قابلیت شمارش زمان شست و شوی دست ها را دارد که با تشخیص حرکات دستانتان شمارش را آغاز می‌­کند و زمان استاندارد برای پایان شستن را اعلام می­‌کند. پس می­‌توانید برای خرید ساعت هوشمند در این سبک برنامه ریزی کنید.

بهترین ساعت هوشمند شیائومی زنانه

شیائومی، یک شرکت الکترونیک متعلق به بخش خصوصی است و مقر آن در پکن قرار دارد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش گوشی‌های هوشمند، برنامه‌های تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است. در ادامه به بررسی یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی زنانه می‌پردازیم.

ساعت هوشمند دخترانه جدید

ساعت هوشمند شیائومی مدل Xiaomi Mi Watch Lite

شیائومی یک محصول قوی در برابر نفوذ آب ساخته است، به این­ صورت که تا عمق پنجاه متری کار می‌­کند هیچ مشکلی ندارد. شما با خرید این ساعت شیائومی، یک دستیار و مربی برای حفظ سلامت اندام خود دارید که برای خانم های ورزشکار بسیار کاربردی است.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Xiaomi Mi Watch Lite
۱۱ نوع فعالیت ورزشی مختلف توسط این ساعت ثبت می‌­شود، که از دیگر کاربردهای این ساعت هوشمند محسوب می‌شود. که با تهیه گزارش کاملی از مولفه‌های زیر از جمله ضربان قلب، کیفیت خواب و فعالیت‌های ورزشی به شما اطلاعات مفید در زمینه شرایط فیزیکی و سلامت شما ارائه می‌دهد. حتی زمانی­که به مدت طولانی جایی نشسته اید و هیچ فعالیت خاصی ندارید ساعت هشداری را برای شما ارسال می‌کند تا به شما یاد آور شود باید فعالیت کنید از جایتان بلند شوید.

بیشتر بخوانید: معرفی ۴ مدل از بهترین ساعت های هوشمند شیائومی ⌚

حالا اگر شما قصد خرید ساعت هوشمند زنانه یا ساعت هوشمند دخترانه جدید را داشته باشید کدام یک از این مدل هارا می­‌پسندید و برایش برنامه ریزی می­‌کنید؛ خرید ساعت هوشمند سامسونگ؛ خرید اپل واچ یا خرید ساعت هوشمند شیائومی؟

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”بهترین برند ساعت هوشمند کدام است؟” answer-0=”برند های محبوب ساعت هوشمند به ترتیب الویت عبارتند از شیائومی,اپل,سامسونگ,اسمارت, …” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”آیا ساعت‌های هوشمند سامسونگ، انتخاب خوبی است؟” answer-1=” ساعت هوشمند سامسونگ زنانه انتخابی خوب و مناسبی برای شماست.” image-1=”” count=”2″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *