گوشی موبایل اپل

خرید گوشی‌های آیفون اپل (iphone)

بازار گوشی‌های هوشمند مانند همیشه شلوغ است و شهرت گوشی ایفون به عنوان یک فناوری قابل دسترس بسیار گسترش یافته است. قیمت گوشی‌ اپل به نوعی آن را به یک گوشی لوکس تبدیل کرده است و بسیاری از مردم از گوشی آیفون به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند یاد می‌کنند. علاوه بر کیفیت، آنچه این برند را از بقیه مارک‌ها جدا می‌کند، قیمت گوشی‌های آیفون اپل است که بسته به مدل‌های مختلف و اندازه‌ آن، متفاوت هستند، هر کدام از این گوشی ها ویژگی‌های منحصربه فردی دارند واین ویژگی‌ها قیمت گوشی اپل را تعیین می‌کند. تاکنون شرکت اپل مدل‌های مختلف گوشی را به بازار جهانی عرضه کرده است. مهم است که قبل از تصمیم‌ گیری برای صرف هزینه برای تهیه این گوشی‌ها، نقاط قوت و ضعف آن را درک کنید و لیست قیمت گوشی آیفون را بررسی کنید. شما می‌توانید بروزترین گوشی‌های آیفون اپل هوشمند را در بهترین سایت‌های خرید گوشی مانند فروشگاه اینترنتی کالاوما بررسی کنید.

آشنایی با سیستم انواع گوشی آیفون

گوشی‌های هوشمند طراحی شده توسط اپل مدت‌هاست که جایگاه قدرتمندی را در بازار موبایل به خود اختصاص داده‌اند. آنقدر محبوب شده‌اند که هر شخصی تمایل به خرید این گوشی‌ها را دارد اما قیمت گوشی اپل کمی ریسک خرید آن را بالا می‌برد. در اینجا چند نکته اساسی وجود دارد که باید قبل از خرید بدانید:

پردازنده وRAM گوشی ایفون

پردازنده و RAM دو قسمت مهم در هر گوشی هستند و آن‌ها تعیین کننده روان کار کردن گوشی هنگام بازی یا کار با برنا‌مه‌های سنگین هستند. هرچه آیفون جدیدتر باشد، قدرت پردازش و RAM آن نیز بهتر است، همچنین قیمت گوشی‌های آیفون جدید بیشتر است. به همین دلیل اگر محدودیت بودجه ندارید، ما توصیه می‌کنیم جدیدترین مدل‌ از انواع گوشی آیفون را بخرید.

فضای ذخیره سازی گوشی آيفون 

فضای ذخیره‌ سازی نیز فوق‌العاده مهم است زیرا میزان فضای ذخیره‌ سازی شما تعیین می‌کند که چه تعداد عکس، آهنگ، فیلم و برنامه را می‌توانید در تلفن بارگیری کنید. انواع گوشی اپل با حافظه‌های 32 گیگابایت، 64 گیگابایت، 128 گیگابایت، 256 گیگابایت و 512 گیگ موجود است؛ که باید این نکته را هنگام خرید گوشی آیفون اپل در نظر داشته باشید که قیمت گوشی آیفونی که دارای حافظه داخلی بیشتر است، نسبت به بقیه مدل‌ها بالاتر است.

اندازه صفحه نمایش گوشی اپل

انواع گوشی اپل در مقایسه با گوشی huawei، در اندازه‌های مختلف صفحه نمایش وجود دارند و گوشی‌های دارای اندازه صفحه نمایش کوچک دارای بدنه فیزیکی کوچکتری هستند که نگهداری آن‌ها را راحت‌تر می‌کند. آیفون 13 پرومکس و سری پلاس بزرگترین گوشی‌ها هستند، اما به لطف طراحی بدون حاشیه، مکس از صفحه نمایش بسیار بزرگتری برخوردار است. آیفون 11 پرو از نظر جسمی بزرگتر از آیفون 8 است، بنابراین بسیار راحت در دست قرار می‌گیرد.

ماندگاری باتری

بیشتر انواع گوشی آیفون و به طور کلی گوشی‌های هوشمند عمر باتری زیادی ندارند و هرچه آیفون کوچکتر باشد، دوام باتری آن کمتر است. آیفون 13 پرومکس بهترین عمر باتری را در بین انواع گوشی اپل دارد، اما آیفون 11 پرو نیز مانند آیفون 11 جدید دارای عمر باتری خوبی است. با این وجود، هر سه از نظر ماندگاری باتری جهش‌های بزرگی داشته‌اند.

قیمت گوشی‌های ایفون اپل

خرید گوشی خود را یک سرمایه‌ گذاری در نظر بگیرید چون گوشی‌های هوشمند شما چیزی فراتر از یک وسیله ارتباطی است. آن‌ها دوربین، کامپیوتر، آلبوم عکس، پخش‌کننده موسیقی و کنسول بازی شما نیز هستند. قیمت گوشی‌های اپل رنج مختلفی را شامل می‌شود و شما ابتدا باید بررسی کنید که کدام مدل مناسب شماست. یک گوشی هوشمند خوب می‌تواند سال‌ها برای شما کار کند، اما یک گوشی ارزان قیمت با مشخصات ضعیف با سرعت بیشتری منسوخ می‌شود و در طولانی مدت بیشتر هزینه خواهید کرد. خرید گوشی آیفون اپل که رنج قیمتی بالایی دارد دلیل بر بهتر بودن آن‌ها برای شما نیست و شاید امکانات مدل‌های گران قیمت به کارتان نیاید.

انواع گوشی‌های اپل

انواع گوشی ایفون در مدل‌های جدید و قدیمی وجود دارد که ممکن است انتخاب شما را کمی دشوار کند اما با توجه به نیازتان و قیمت گوشی‌های آیفون بهترین گزینه، متناسب با بودجه خود خریداری کنید. گفتن این که کدام مدل از انواع گوشی آیفون بهترین است کمی کار را سخت می‌کند و فقط انتخاب جدید ترین یا گرانترین مدل نیست زیرا هر مدل برای افراد مختلف مناسب است و این موضوع کاملا به سلیقه شما بستگی دارد.⚡اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که مایل به خرید قسطی محصولات هستید٬ ما در مقاله صفر تا صد خرید اقساطی به شما کمک می‌کنیم تا خریدی راحت و عالی داشته باشید.😍

سوالات متداول در مورد گوشی موبایل اپل

جدیدترین گوشی‌های اپل کدام هستند و چگونه قیمت و مشخصات آن‌ها را مقایسه کنم؟

خانواده آیفون 13 که شامل چهار گوشی آیفون 13 پرو مکس، آیفون 13 پرو، آیفون 13 و آیفون 13 مینی هستند، جدیدترین گوشی‌های اپل به‌حساب می‌آیند که عملکرد فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهند. در بخش محصولات کالاوما می توانید مشخصات فنی و قیمت گوشی های آیفون را مقایسه کنید.

از مهم‌ترین رقبای آیفون‌ها کدام گوشی‌های اندرویدی هستند؟

گوشی‌های سامسونگ از سری گلکسی اس و گلکسی نوت، گوشی های هواوی سری میت و پی، گوشی های شیائومی سری می و محصولاتی همچون وان‌پلاس رقبای اصلی آیفون محسبوب می‌شوند.

چگونه می‌توانیم گوشی آیفون خوب خریداری کنیم؟

می‌توانید از فروشگاه‌های آنلاینی خریداری کنید که امکان مقایسه مشخصات و قیمت گوشی های آیفون را به شما می‌دهند همچنین می‌توانید از فروشگاه اینترنتی کالاوما که امکان خرید اقساطی را برای مشتریان فراهم کرده خرید کنید.

اپل آی دی (Apple ID) چیست؟

اپل آی دی یک شناسه شخصی برای استفاده از سرویس‌های اپل مانند App Store، iCloud، iMessage، FaceTime و غیره است. بدون داشتن اپل آی دی، امکان دانلود و آپدیت اپلیکیشن‌ها از App Store و نیز آپدیت سیستم عامل آیفون وجود ندارد. اپل آی دی شامل یک آدرس ایمیل و رمز تعیین شده توسط کاربر است.
مشاهده بیشتر