نقد و بررسی هندزفری

نقد و بررسی هندزفری هایلو t15 | هندزفری بی‌سیم Haylou T15

هندزفری بی سیم هایلو مدل T15 یکی از جدیدترین تولیدات شرکت شیائومی است که در ادامه به بررسی ویژگی‌های آن خواهیم پرداخت. از مزایای رقابتی این هندزفری می توان به طراحی ارگونومیک، پشتیبانی از بلوتوث نسخه ۵، سیستم ویژه حذف نویز و برخورداری از قابلیت Zero Latency اشاره کرد. این هندزفری زیبا و با کیفیت علاوه بر امکانات جانبی فراوان با قیمت اقتصادی و مناسبی هم ارائه می شود.

نقد و بررسی هندزفری بی‌سیم Haylou T15

این محصول در رده سبک‌ترین گروه‌های هدست بلوتوث TWS (استریو بی سیم واقعی) قرار دارد که به دسته هدست‌هایی گفته می‌شود که بدون سیم یا کابل ساخته می‌شوند که حتی سیمی بین بلندگوها وجود ندارد و شما می‌توانید حین کار، حرکت و ورزش، آزادانه مکالمه نموده و یا به موسیقی گوش دهید.

هندزفری هایلو t15

این هندزفری زیبا و باکیفیت، در کنار قیمت رقابتی خود حجم زیادی از امکانات جانبی را نیز در خود جای داده است. در طراحی هندزفری T15 از بدن شاهین الهام گرفته شده، به این علت برخی آن را با      نام هایلو فالکون می‌شناسند. کیس هندزفری Haylou T15، علاوه بر این که محلی برای نگهداری و شارژ هندزفری‌ها‌ می‌باشد؛ از قابلیت شارژ معکوس نیز پشتیبانی می‌کند و با اتصال کابل مناسب آن می‌توانید از کیس هایلو به عنوان یک پاوربانک استفاده نمایید. اگر به دنبال این هستید که با خرید یک هندزفری بلوتوثی، صاحب یک پاوربانک رایگان شوید؛ در ادامه با نقد و بررسی هندزفری هایلو T15 با کالاومگ همراه باشید.

منبع: چنل یوتیوب ArcMhyke Unboxed

👈بیشتر بدانید: بررسی تخصصی هندزفری بی‌ سیم سامسونگ مدل Samsung Galaxy Buds Pro

طراحی هندزفری هایلو T15

هندزفری هوشمند هایلو T15، دارای ساختاری کاملا ارگونومیک هست و به راحتی در گوش جای می‌گیرند. ساختار و نرمی جنس این آن ها به گونه‌ای است که در استفاده طولانی مدت شما را اذیت نخواهد کرد و تجربه شیرینی از شنیدن موسیقی و یا مکالمه را در اختیار شما خواهد گذاشت. از این نکته هم نمیشود گذشت که وزن هر کدام از ایرفون‌های هایلو تنها ۳.۷ گرم بوده و این امر موجب می‌شود که شما حتی حضور آن‌ها در گوش خود حس نکنید!

خوشبختانه هایلو T15 به استاندارد IPX5 مجهز شده که این امر موجب می‌شود در برابر نفوظ گرد و غبار، عرق و همچنین قطرات باران مقاوم باشد. از این رو شما با خیال راحت می‌توانید حتی در زمان ورزش نیز از این هندزفری دوست داشتنی استفاده کنید.

👇جهت اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت هندزفری هایلو t15، کلیک کنید👇

Haylou T15

👈برای مشاوره و راهنمای خرید قسطی اینجا کلیک کنید.

بلوتوث نسل ۵.۰

تقریبا بیشتر هدفون های نسل جدید به بلوتوث نسل ۵ مجهز هستند و هندزفری هایلو t15 از این قاعده مستثنی نیست. بلوتوث نسخه ۵ نسبت به نسخه های قدیمی با دستگاه های متعددی سازگاری دارد. توسط این چیپست سرعت انتقال داده ها تا ۸ برابر بیشتر شده و سرعت انتقال داده ها بین هندزفری و دستگاه گیرنده بسیار بالاست. شعاع عملکرد این نسخه از بلوتوث تا فاصله ۱۰ متر هم بدون مانع است.

خرید هندزفری هایلو t15

کیفیت فوق‌العاده صدا در هایلو T15

اگر در مورد سیستم صوتی اطلاعاتی داشته باشید، می‌دانید که درایور یکی از مهمترین بخش‌ها در ساختار یک دستگاه پخش کننده‌ی صدا محسوب می‌شود. وجود درایور ۶ میلی متری داینامیک این هندزفری، باعث تولید صدای فوق‌العاده این هندزفری شده است؛ به نحوی که حین گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود به اوج هیجان و لذت شنیداری می‌رسید.

هدست بی‌سیم هایلو می‌تواند کیفیت صدای لذت بخشی را برای مکالمات به ارمغان آورد تا دیگر مکالمات تلفنی با دوستان، حس دوری را به کاربر القا نکند و کاربران احساس کنند که مخاطب پشت خط تلفن در برابرشان حضور دارد.

👈برای مشاهده قیمت و بررسی هندزفری هایلو T19 اینجا کلیک کنید.👉

پشتیبانی از فرمت صوتی AAC به عنوان یکی از کدک‌های صوتی متداول، از دیگر مزایای رقابتی این هندزفری نوپا می‌باشد که در کنار فناوری صوتی Hi-Fi، جای هیچ بحثی را برای کیفیت صدا باقی نمی‌گذارد.

هندزفری بلوتوث شیائومی هایلو t15

حالت گیمینگ مد

این هندزفری‌ها دارای درایو ۷.۲ میلی متری است. بر روی هر کدام از هندزفری های این هندزفری پنل های لمسی قرار داده شده، که با لمس این پنل ها می‌توانید از کاربردهای مختلفی ازجمله کنترل تماس، پلی کردن موسیقی و… استفاده کنید. ضمنا از دیگر ویژگی‌های  Haylou T15 استفاده از مد گیمینگ است، که این ویژگی موجب برتری این مدل نسبت به رقبای هم‌رده خود شده.

👈برای مشاهده قیمت و بررسی هندزفری هایلو W1 اینجا کلیک کنید.👉

با ۳ بار لمس کردن گوشی سمت راست می توانید حالت گیمینگ را فعال کنید و همچنین اگر به دستیار صوتی خود هم نیاز داشتید، کافی است که با ۳ بار لمس هندزفری گوش چپ آن را فعال کنید.

هندزفری بلوتوث شیائومی هایلو T15

باتری و دوام شارژ

هندزفری بلوتوث هایلو Haylou T15 یکی از قدرتمندترین هدست‌های روز دنیا از لحاظ باتری و دوام شارژ است. کیس شارژ این محصول با ظرفیت ۲۲۰۰ میلی آمپرساعت، دارای ولتاژ و جریان ورودی ۵ ولت و ۱ آمپر می‌باشد که از طریق پورت  (micro-USB) طی ۳ ساعت شارژ می‌‌شود و با ولتاژ و جریان خروجی ۵ ولت و ۵۰۰ میلی آمپر در حدود ۱.۵ ساعت، ظرفیت ۴۳ میلی آمپری گوشی‌ها را شارژ می‌نماید. باتری گوشی‌ها، برای ۳.۵ ساعت مکالمه مداوم طراحی شده است که با ظرفیت بی‌نظیر باکس شارژ، ابراز نگرانی برای تمام شدن شارژ آن‌ها بی‌معنی است.

همچنین بخوانید: معرفی بهترین هندزفری های سامسونگ 🎧

دوام شارژ باتری بسیار خوب است؛ چرا که این باکس می‌تواند تا ۳۰ بار هندزفری‌ها را فول شارژ نماید؛ به عنوان مثال اگر روزانه بیش از ۳ ساعت مکالمه تلفنی داشته باشید یا ۲ ساعت به انجام بازی و گوش دادن به موزیک بپردازید، تا حدود یک ماه هیچ احتیاجی به شارژ کردن باکس شارژ ندارید و باکس به تنهایی می‌تواند توان لازم هندزفری‌ها را فراهم کند. با این حساب می‌توان اعتراف نمود که هیچ کاربری نمی‌تواند از دوام شارژ این محصول احساس ناراضیتی کند.

قابلیت شارژ سایر دستگاه‌ها

ویژگی منحصر به فرد و فوق العاده جذاب Haylou T15 این است که کیس شارژ آن همانند یک پاوربانک قابلیت شارژ کردن دستگاه دیگر مانند گوشی هوشمند را نیز دارد. با توجه به حجم ۲۲۰۰ میلی آمپری که در کیس ذخیره می‌شود هر گوشی موبایلی را می‌توان تا حد قابل قبولی شارژ نمود.

2000

 

 

peyman aminzadeh

مهندس کامپیوتری که در حال حاضر دی جی هست و عاشق سئو...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *