آموزشی

ساخت Mi account | چگونه می اکانت بسازیم 📱

اگر شما هم جزو کسانی هستید که از محصولات شیائومی استفاده می‌کنید،ساخت اکانت شیائومی (Mi Account) از جمله موارد ضروری هست که بعد از خرید گوشی های شیائومی باید اقدام به ساخت آن کنید. ما در کالاومگ نحوه ساخت، نحوه ورود و بازگردانی اکانت شیائومی (Mi Account) را به شما آموزش می‌دهیم.

اکانت شیائومی (Mi Account)

یکی از اقدامات ضروری که بعد از خرید گوشی و یا هندزفری‌های شیائومی باید انجام دهید، ساخت اکانت شیائومی (Mi Account) می‌باشد. مانند دیگر برندها، شیائومی هم در گوشی‌های خود درخواست ساخت اکانت شیائومی (Mi Account) را می‌کند.

ساختن (می اکانت) کار سختی نمی‌باشد و کمتر از چند دقیقه می‌توانید صاحب یک (می اکانت) از شیائومی بشوید. با ساخت (می اکانت) امنیت دستگاه شما هم افزایش پیدا می‌کند و می‌توان این سرویس شیائومی را در پلتفرم اندروید یکی از ایمن‌ترین و کاربردی‌ترین سرویس‌ها معرفی کرد.

👈برای مشاهده انواع هندزفری شیائومی اینجا کلیک کنید.👉

آموزش قدم به قدم ساخت mi account

با ساختن اکانت شیائومی (Mi Account) یک فضای ابری ۵ گیگابایتی در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید پیام ها، مخاطبین، یاداشت‌ها، گالری و … را در آن ذخیره کنید.

همینطور در صورت گم کردن یا دزدیده شدن گوشی شیائومی شما گوشی شما قفل شده و فردی جز شما نمی‌تواند به محتوا داخل گوشی دست پیدا کند.

علاوه بر این‌ها شما برای استفاده از محصولات شیائومی نیاز به اکانت شیائومی خواهید داشت. پس پیشنهاد می‌کنم اگر از گوشی شیائومی یا از دیگر محصولات شیائومی استفاده می‌کنید، حتماً تا آخر مقاله با کالا و مگ همراه باشید.

 ساخت mi account

👈همچنین می‌توانید برای مشاهده انواع هندزفری هایلو اینجا کلیلک کنید.👉

روش اول: ساخت اکانت شیائومی (Mi Account) از طریق تنظیمات

اگر شما از گوشی شیائومی استفاده می‌کنید این روش برای شما مناسب می‌باشد. ابتدا به تنظیمات گوشی شیائومی خود بروید و سپس به بخش حساب Mi یا Mi Account وارد شوید، بر روی ایجاد یک حساب کاربری (create account) کلیک کنید.

  • توجه داشته باشید که حتما به اینترنت دسترسی داشته باشید.✅

شما برای ایجاد حساب کاربری از چهار روش زیر می‌توانید اقدام کنید:

  1. شماره همراه
  2. ایمیل
  3. اکانت جیمیل
  4. اکانت فیسبوک

پیشنهاد من به شما استفاده از روش شماره تلفن همراه هست. این روش هم سریع‌تر و هم از امنیت بالاتری برخوردار است، همچنین بازگردانی اکانت از این طریق بسیار آسان‌تر می‌باشد.

✅نکته مهمی که هنگام وارد کردن شماره باید توجه داشته باشید ابتدا پیش شماره کشور را روی ایران (۹۸+) و سپس شماره خود را بدون صفر وارد کنید: به طور مثال: ۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹

در مرحله بعدی یک کد شش رقمی برای شما از طریق پیامک ارسال می‌شود که آن را وارد کرده و روی گزینه بعدی کلیک کنید.

در مرحله بعدی باید یک رمز را وارد کنید، که رمز اکانت شیائومی (Mi Account) شما می‌باشد. دقت کنید رمز خود را ترکیبی از اعداد، حروف کوچک و بزرگ و بین ۸ تا ۱۶ کارکتر باشد. دقت کنید که این رمز را هرگز فراموش نکنید و اطمینان حاصل کنید تا به صورت درست و کامل آن را وارد کرده اید. برای اطمینان از این موضوع روی علامت چشم آبی کلیک کنید تا رمز را مشاهده کنید و بعد روی گزینه بعدی کلیک کنید.✅

اکنون شما موفق به ساخت اکانت شیائومی شده اید، برای استفاده از فضای ابری شیائومی روی گزینه Xiaomi Cloud کلیک کرده و می‌توانید گزینه امنیتی پیدا کردن دستگاه را فعال کنید تا درصورت گم شدن و دزدیده شدن گوشی شما یک لوکیشن برای شما ارسال شود هم چنین می‌توانید اطلاعات گوشی خود را از راه دور پاک کرده و یا پیامی دلخواه را روی صفحه نمایش دهید، پس حتماً این گزینه را فعال کنید. برای استفاده از فضای ابری می‌توانید گزینه های مورد نظر را روشن نمایید.

 باز کردن mi account

روش دوم: ساخت اکانت شیائومی (Mi Account) از طریق سایت شیائومی

برای ساخت اکانت شیائومی (Mi Account) ابتدا وارد سایت global.account.xiaomi.com شوید در این جا هم مانند روش قبل از طریق این چهار روش برای ساخت (می اکانت) اقدام کنید:

  1. شماره همراه
  2. ایمیل
  3. اکانت جیمیل
  4. اکانت فیسبوک

کالاومگ گزینه یک از طریق شماره همراه را به شما پیشنهاد می‌کند، بر روی گزینه Create using a phone number کلیک کرده و کشور را روی ایران گذاشته و شماره تلفن همراه خود را بدون صفر وارد نمایید.

بعد از وارد کردن شماره یک کد ۶ رقمی برای شما ارسال می‌گردد، آن را وارد کرده و سپس رمز عبور (ترکیبی از حروف بزرگ و کوچیک و اعداد) را انتخاب کنید و بعد از فیلد های مورد نظر را پر کنید.

بازگردانی اکانت شیائومی (فراموشی رمز عبور)

برای بسیاری از کاربران پیش آمده تا رمز اکانت های خود را فراموش کنند، برای این کار کافیست اینجا کلیک کنید و ایمیل و شماره همراه خود را وارد کنید تا لینک رمز عبور مجدد برای شما ارسال شود.

peyman aminzadeh

مهندس کامپیوتری که در حال حاضر دی جی هست و عاشق سئو...

۲ دیدگاه

  1. من قبلاچند بار تلاش کردم Mi account بسازم ولی با مشکل مواجه شدم،الان تونستم اکانت شیائومی خودمو بسازم.
    مرسی😍😍

  2. من قبلا چند بار تلاش کردم Mi account بسازم ولی با مشکل مواجه شدم،امروز با این مقاله تونستم اکانت شیایومی خودمو خیلی راحت بسازم،مرسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *