راهنمای خرید کالای دیجیتال

راهنمای خرید پاور بانک

حتما برای شما هم سوالاتی در خصوص خرید بهترین پاوربانک پیش آمده; ما در این مطلب سعی کردیم به تمامی فاکتورهایی که هنگام خرید پاور بانک باید به آنها توجه کنید، اشاره کنیم; پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

◊ ظرفیت پاور بانک

قبل از خرید، به این سوال پاسخ دهید; که دوست دارید چند بار دستگاه خود را بدون شارژ کردن پاور بانک شارژ کنید؟ ظرفیت پاور بانک می‌تواند پاسخ این سوال را بدهد.

ظرفیت باتری در هر تلفن متفاوت بوده و وقتی ظرفیت پاوربانکی را با ظرفیت تلفن هوشمند یا تبلت خود مقایسه کنید; متوجه می‌شوید که یک پاوربانک چند بار می‌تواند گوشی تلفن شما را کاملا شارژ کند.

پاور بانک

◊ ورودی و خروجی

پاور بانک‌های امروزی چنان پیشرفته اند که نیازی به طرح این سوال نیست; اما برخی از مدل هایی که امروزه در بازار هستند ممکن است از ورودی یا خروجی صحیحی برای دستگاه تلفن همراه شما برخوردار نباشند; بنابراین همیشه مشخصات ورودی و خروجی پاور بانک را بررسی کنید تا با دستگاه شما سازگار باشند.

◊ قیمت و کیفیت

اگر در حال جستجوی پاوربانکی کامل و متناسب با نیازهای خود هستید; باید توجه کنید که مشخصات فیزیکی power bank بیشتر از ویژگی‌ ظاهری آن‌ها مهم هستند و باید به دقت بررسی شوند. ممکن است که بعضی از مدل‌های ارزان مشخصات فیزیکی مشابهی با نیاز شما نداشته باشند; از ظرفیت کمتری برخوردار باشند و یا طول عمر کوتاهی داشته باشند و حتی باعث شوند به دستگاه شما صدمه بزنند.

شما می‌توانید بهترین پاوربانک‌ها را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی کالاوما خریداری کنید

پاور بانک

◊ اندازه پاور بانک

اندازه پاوربانک بسیار مهم است که باید به آنها توجه شود; ما این دستگاه را برای قابل حمل بودنش انتخاب میکنیم بنابراین حداقل ابعاد و وزن آن باید به گونه‌ایی باشد تا داخل جیب شما جای بگیرد ،

پاور بانک

◊ آمپر

علاوه بر ظرفیت پاوربانک ، آمپر نیز بسیار مهم است. آمپر به شما می گوید که پاوربانک با چه سرعتی دستگاه های الکترونیکی شما را شارژ می کند. یک پاور بانک معمولی دارای آمپری بین ۱ تا ۳.۵ است. هرچه عدد آمپر بالاتر باشد ، با سرعت بیشتری دستگاه شما شارژ خواهد شد.

◊ دستگاه‌های قابل شارژ با پاور بانک

از پاوربانک می‌توانید زمانی که هیچ پریز برقی در دسترس نیست استفاده کنید; گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ، تبلت، دوربین، ساعت‌های هوشمند، هندزفری، هدفون و هر دستگاهی را که با ورودی USB-C  یا USB شارژ می‌شود را شارژ کنید.

و حتی اگر نیازی به استفاده از پاوربانک نداشتید و مدت زمان طولانی از آن استفاده نکرده اید; گاهی پاوربانک خود شارژ کنید; این کار طول عمر پاوربانک شما را افزایش می دهد.

پاور بانک

◊ برند و شرکت سازنده

قانون اساسی این است که شما همیشه باید یک پاوربانک را از یک تولید کننده معتبر انتخاب کنید; که پاسخ‌گو ظرفیت باتری و ولتاژ ورودی دستگاه شما باشند; پاوربانک مرغوب می‌تواند از داغ کردن، شارژ شدن بیش از حد و آسیب رساندن به دستگاه ما جلوگیری کند.

پاور بانک

شرکت هایی که دارای پاوربانک های بهتری هستند از مواد ممتازتری نیز استفاده می‌کنند; در این شرکت‌ها سلول های باتری با کیفیت و تراشه های قابل اطمینان از تلفن ما در برابر اتصال‌های کوتاه محافظت می کند.

امیدواریم که از این مطلب استفاده کرده باشید و با اشتراک گذاری تجربه‌های خرید خود ما را خوشحال کنید

جهت خرید پاوربانک اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *