نقد و بررسی لپ تاپ‌ها

نقد و بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo ThinkPad E15

لپ‌تاپ، امروزه یکی از وسایل ضروری زندگی همه ما به شمار می‌رود; و اکثر افراد داشتن آن را لازم و حتی حیاتی می‌دانند. زمانی که قصد خرید لپ‌تاپ دارید، قطعا و بدون شک از اولین پیشنهادهایی که از اطرافیان دریافت خواهید کرد، لپ‌تاپ لنوو است; که یک کمپانی چینی محسوب می‌شود; و با سایر شرکت‌های چینی که ما تا به حال با محصولات درجه دو و سه اسم آن ها را شنیده‌ایم; تفاوت بسیار زیادی دارد; جالب است بدانید که کمپانی لنوو، درهفتاد کشور شعبه دارد و در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کند; و از میان محصولات بسیاری که تولید کرده است; لپ‌تاپ، تبلت و آل این وان های لنوو جایگاه خاصی در بین مصرف کنندگان باز کرده است.

کمی درباره لنوو بدانیم

این شرکت از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید و توزیع کننده لپ‌تاپ، رایانه شخصی، تجهیزات جانبی و دیجیتالی در دنیا محسوب می‌شود; و مانند لپ‌تاپ‌های اپل یا سونی سر و صدایی نکرده‌اند; اما با تولید لپتاپ‌هایی با کانفینگ‌های متفاوت و قیمت مناسب، مخاطبان زیادی را جذب و دید اکثر افراد را به خود عوض کند.

ما نیز برند لنوو را به شما پیشنهاد می‌کنیم; زیرا این شرکت اولین کمپانی تولید لپ‌تاپ در جهان به شمار می‌رود; که تا به امروز توانسته مدل‌های با کیفیت، همراه با طراحی زیبا و شیکی را به بازار عرضه کند.

لپ تاپ Lenovo ThinkPad E

این نکته مهم را فراموش نکنید که، هنگام خرید لپ‌تاپ علاوه بر ویژگی‌های قطعات اصلی و سخت افزاری، مانند پردازنده، رم و هارد باید به اندازه صفحه نمایش و کیبورد و حتی عمرباتری، شارژدهی و از همه مهم‌تر وزن لپ‌تاپ نیز توجه داشته باشید.

در ادامه مطلب می‌خواهیم بپردازیم به بررسی یک از پر فروش ترین نوع این لپ تاپ که ThinkPad E نام دارد.

لپ تاپ Lenovo ThinkPad E

لپ تاپ Lenovo ThinkPad E

لپ تاپ ThinkPad E لنوو یکی از قدرتمندترین سری از لپ‌تاپ‌های موجود در بازار است; که اولین بار توسط IBM در بازار به عرضه رسید; از سری خانواده‌های تینک پد که برای کسب و کارهای کوچک گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

ویژگی های لپ تاپ سری E

بر خلاف نوت بوک‌های تجاری، مدل لپ‌تاپ E گزینه مناسبی با صفحه نمایش Full HD است.

◊ این نوع لپ‌تاپ لنوو با کمک پردازنده نسل چهارم، عملکردی برای بالا بردن بهره وری کار شما ارائه می‌دهد.

◊ یکی دیگر از ویژگی های مهم این نوع لپ‌تاپ قابلیت حمل آسان آن است.

◊ این لپ‌تاپ با داشتن صفحه کلید فوق العاده مدرن به شما اجازه می‌دهد; تا تایپ کردن در آن، نسبت به سایر کیبوردها راحت‌تر، روان‌تر و دقیق‌تر باشد.

لپ تاپ Lenovo ThinkPad E

Lenovo ThinkPad E15

لپ تاپ E15 از سری میانرده‌های صنعتی شرکت لنوو محسوب می شود; و از جدید‌ترین لپ‌تاپ‌های این شرکت به شمار می رود; که رونمایی آن در سال ۲۰۲۰ انجام شد.

این دستگاه جایگزین لپ تاپ E590، که یکی از پرفروش‌ترین لپ‌تاپ ها بود، قرار گرفت; که به علت سخت‌افزار مناسب و استحکام بالای بدنه برای امور صنعتی، ادارای و حتی برای دانشجوها مناسب است.

ویژگی های لپ تاپ Lenovo ThinkPad E15

همان طور که در مطالب بالا اشاره کردیم; Lenovo ThinkPad E15 – AH با قیمت مناسب برای مصارف خانگی، عمومی و حتی دانشجویی و رشته‌هایی که نیاز به پردازش سنگین و رندهای گرافیکی ندارند بسیار مناسب خواهد بود.

دستگاه دارای پردازنده Intel است و با داشتن رم ۱۶ گیگابایت و هارد ۱ ترابایت می‌تواند نیازهای کاربر را در زمینه‌های مختلف برطرف کند.

این لپ‌تاپ با داشتن باتری ۴ سلولی، ۴۵میلی آمپر ساعت، سبب می‌شود که پس از هر بار شارژ کامل دو تا چهار ساعت کار کند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید یک لپ‌تاپ داشته باشد وزن آن است; که لپ‌تاپ‌های نوع لنوو این ویژگی مهم را دارا هستند; وزن ThinkPad E15 نیز ۱.۹کیلوگرم بوده و حمل و نقل آن به هیچ عنوان مشکل نخواهد بود.

لپ تاپ Lenovo ThinkPad E

این مدل لپ‌تاپ با ظاهری شیک و کاربر پسند و صفحه نمایش فول اچ دی در یک قاب آلومینیوم و محکم قرار گرفته است; و در بدنه آن بافت هایی وجود دارد و از کثیفی و لکه دار شدن آن جلوگیری می‌کند.

پردازنده Core i7 این لپ‌تاپ بهترین عملکرد را به شما ارائه می‌دهد.

و از دیگر ویژگی‌های این نوع لپ‌تاپ می توان به پشتیبانی از فرمان چند لمسی، حسگر اثر انگشت و باتری سه سلولی آن اشاره کرد.

زمانی که قرار است هرروز از لپ‌تاپ استفاده کنید باید کیفیت و نوع صفحه نمایش برایتان حائز اهمیت باشد. لنوو می‌داند از چه قطعاتی بهره ببرد که تصاویر شفاف و زنده باشد و تجربه کار کردن با لپ‌تاپ را برای شما لذت بخش کند. کار کردن با این لپ‌تاپ در محیط‌هایی که پر نور است و حتی تاپش مستقیم نور آفتاب قرار دارد به هیچ عنوان سخت نخواهد بود و برای چشم شما هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند.

خرید لپ تاپ ایسوس

کلام آخر

ما در این مقاله سعی کردیم شما را با لپ تاپ لنوو مدل Lenovo ThinkPad E15 آشنا کنیم; همان طور که در مطالب بالا اشاره کردیم; این مدل لپ‌تاپ برای مصارف خانگی و دانشجویی بیشترین کاربرد را دارد و گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

لپ تاپ E15 لنوو از جدید ترین مد‌ ها به حساب می‌آید; امکان حمل و نقل آن در همه جا امکان پذیر و آسان است; کیفیت و قیمت مناسبی دارد و می‌تواند تمام نیاز‌های شما را برطرف کند.

امیدواریم مطالب گفته شده برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد; و در خرید لپ تاپ ، کمک به سزایی کرده باشیم. از شما عزیزان سپاس گذاریم که ما را تا آخر این مطلب یاری کردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *