راهنمای خرید کالای دیجیتال

بهترین پاور بانک مناسب برای آیفون

پاور بانک (شارژر همراه) مدتی است که به یکی از لوازم کاربردی برای گوشی های هوشمند تبدیل شده است. اگر گوشی آیفون دارید و به دنبال یک پاور بانک قابل اطمینان برای گوشی خود هستید باید بدانید که تعداد پاوربانک های  موجود در بازار هر روز بیشتر می شود. انتخاب پاوربانک مناسب آیفون بین مدل های پاوربانک گاهی شما را دچار سردرگمی می‌کند. اگر به دنبال پاوربانکی با ظرفیت مناسب برای آیفون خود هستید یا یک پاور بانک کوچک و فانتزی برای یک یا دو بار شارژ کردن موبایلتان می‌خواهید؟ زیاد سفر می‌کنید و دوست دارید تمام مسیر از موبایل و تبلتتان استفاده کنید؟ ما در این مطلب هر نوع پاوربانک با ظرفیت‌ های کم یا زیاد را گرداوری کرده ایم تا شما با خیال راحت پاوربانک مناسب خود را انتخاب کنید و خرید راحت تری داشته باشید.

پاور بانک (شارژ همراه) چیست؟

پاوربانک یک منبع تغذیه همراه است. این ابزار انرژی الکتریکی را در خود ذخیره کرده و این امکان را در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد تا هر زمان و هر کجا که هست فقط با اتصال سیم شارژر گوشی به آن قادر به شارژ کردن باتری اسمارت فون خود باشد. از آنجایی که پاوربانک ها ابزارهای بسیار کاربردی هستند، خرید آن ها بسیار رونق پیدا کرده است.

 

power bank

 

این باتری ها انرژی الکتریکی را در خود ذخیره میکنند تا در صورت نیاز، شما بتوانید از آن ها برای شارژ کردن موبایل، تبلت یا هر وسیله ای که از پورت USB برخوردار باشد استفاده نمایید. پاور بانک برای افرادی که زمان زیادی را خارج از خانه می گذرانند بسیار مفید است و خیالشان را از بابت شارژ گوشی راحت می کند.

 

power bank

انواع پاور بانک (power bank)

پاور بانک ها قیمت، کارایی و برند های متنوعی دارند. در ادامه مطلب بهترین پاور بانک های مناسب برای آیفون را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

power bank

پاور بانک‌های فانتزی و استایلیش

اگر از ظاهر یکسان پاوربانک‌ های موجود در بازار خسته شده‌اید و می‌خواهید شارژر همراه‌تان شبیه به پاوربانک‌های موجود در بازار نباشد، می‌توانید پاور بانک های فانتزی و بامزه ای را تهیه کنید.

پاور بانک‌های فانتزی و استایلیش

علاوه بر ظاهر فانتزی، دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد نیز هستند. برای مثال پاوربانک‌های کیکرلند دارای چراغ قوه هستند و مائوکسین پاوربانک‌های خود را به‌ همراه هولدر گوشی و آینه عرضه می‌کند.

پاور بانک‌های فانتزی و استایلیش

پاور بانک های یونی‌کورن، شخصیت های کارتونی، فانتزی و چوبی طرفداران زیادی بین جوانان، به خصوص دختران دارند.

 

پاور بانک‌های فانتزی و استایلیش

 

پاور بانک‌های سبک و ظریف

افرادی هستند که با پاوربانک خود گوشی را یک بار در طول روز شارژ می‌کنند. چنین افرادی اگر به‌صورت شبانه پاوربانک خود را شارژ کنند، معمولا نیازی به پاوربانک‌های با ظرفیت بیشتر از ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ندارند و حتی ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت نیز برای آن‌ها کفایت می‌کند. چون باتری بیش از ۹۰ درصد گوشی‌های موجود در بازار ظرفیتی کمتر از این میزان دارد. اگر جزو این دسته از افراد هستید، احتمالا سبکی، ظرافت و زیبایی برایتان از اولویت بالاتری نسبت به ظرفیت پاوربانک برخوردار است.پاور بانک‌های سبک و ظریف

کاور شارژ «اپل» (Apple Smart Battery Case)

کاور شارژ «اپل» مدل «Smart Battery Case» برای گوشی موبایل آیفون مناسب است و مدت‌ زمان مکالمه را تا ۲۵ ساعت افزایش می‌دهد. همچنین اگر این کاور را روی گوشی موبایل خود نصب کنید مدت‌زمانی که برای پخش ویدیو در اختیار خواهید داشت تا ۲۰ ساعت افزایش پیدا می‌کند.کاور شارژ «اپل» (Apple Smart Battery Case)

نصب و جداسازی این کاور سیلیکونی به دلیل انعطاف‌پذیری آن بسیار آسان است و در برابر ضربه‌های نه‌ چندان سخت از موبایل محافظت می‌کند.

کاور شارژ «اپل» (Apple Smart Battery Case)کاور شارژ Smart Battery Case قسمت‌های قاب پشتی گوشی موبایل و لبه‌های آن را به‌طور کامل می‌پوشاند. البته باوجود این پوشش کامل دسترسی به قسمت‌های مربوط به درگاه لایتنینگ و دوربین آن همچنان وجود دارد و برای شارژ یا اتصال هدفون و عکاسی به خارج کردن گوشی موبایل آیفون  از کاور نیاز ندارید.کاور شارژ «اپل» (Apple Smart Battery Case)

 

بهترین پاور بانک ها برای آیفون (اپل)

بهترین مدل های پاور بانک های آیفون را بر اساس ظرفیت، و نوع ذخیره شارژ به شما معرفی خواهیم کرد.تا خرید و انتخابی بهتر و راحت‌تر داشته باشید.

 

h8

معرفی پاور بانک وگر مدل Veger VP-0409

شارژر همراه وگر VP-0409 به میزان ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد و می‌تواند دو دستگاه را هم‌زمان شارژ کند. بدنه‌ی پلاستیکی این محصول ابعادی به‌ اندازه‌ی یک گوشی کوچک معمولی دارد. روی سطح بدنه، یک چراغ کوچک دارد که با کم شدن شارژ تغییر رنگ میدهد. این محصول یک کابل تخت microUSB و مبدل لایتینگ آیفون که درون خود پاوربانک است دارد.

پاور بانک وگر مدل Veger VP-0409

 

نوع باتری ولتاژ ورودی ولتاژ خروجی تعداد درگاه خروجی ویژگی ها
لیتیوم-پلیمری ۵.۱ ولت ۵.۱ ولت ۲ عدد سازگار بااندروید و IOS

دارای یک عدد نشانگر LED

معرفی پاور بانک پرو وان مدل ProOne PM13

اگر مدت زمان زیادی را در طول روز به استفاده کردن از موبایل و تبلت می‌گذرانید، و به دنبال یک پاوربانک قدرتمند برای جلوگیری از اتمام شارژ باتری آنها هستید، خرید پاوربانک پرو وان مدل PM13 را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این مدل قدرتمند، با داشتن ظرفیتی معادل ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت به خوبی در طول روز از پس شارژ کردن باتری گوشی، تبلت و یا سایر دستگاههای الکترونیکی شما بر خواهد آمد.پاور بانک پرو وان مدل ProOne PM13

پاوربانک پرو وان مدل pm13 با بهره گیری از فناوری شارژ فوق سریع کوالکام ۳.۰ در کنار دو خروجی USB به شما امکان می‌دهد تا دو دستگاه خود را به طور همزمان و در مدت زمانی اندک شارژ کنید.

پاور بانک پرو وان مدل ProOne PM13

 

نوع باتری ولتاژ ورودی ولتاژ خروجی تعداد درگاه خروجی
پلیمر ۵ ولت ۵ ولت ۳ عدد

 

معرفی پاور بانک هترون مدل hatron hpb2093pd

پاور بانک هترون مدل hpb2093pd دارای ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. باتری آن از نوع لیتیوم‌پلیمری است و ولتاژ ورودی و خروجی آن حداکثر تا ۹ ولت است. دو خروجی در آن وجود دارد که از یکی شدت‌جریان ۲.۱ آمپر گرفته می‌شود و خروجی دیگر با شدت جریان ۳ آمپر به شما این امکان را می‌دهد که از تکنولوژی شارژ سریع استفاده کنید. پاور بانک هترون مدل hatron hpb2093pdبا این دستگاه شما می‌توانید گوشی موبایل، تبلت، پخش‌کننده‌های همراه (MP3 Player) و دستگاه‌های مشابه را شارژ کنید و قابلیت ویژه‌ی آن امکان شارژ کردن لپ تاپ شماست.پاور بانک هترون مدل hatron hpb2093pd

در نظر داشته باشید که این قابلیت فقط برای لپ‌تاپ‌هایی مناسب است که امکان دریافت شارژ از پورت type c را داشته باشند.

پاور بانک هترون مدل hatron hpb2093pd

 

نوع باتری ولتاژ ورودی ولتاژ خروجی ویژگی ها تعداد درگاه خروجی
لیتیوم-پلیمری ۵.۱ ولت ۵.۱ ولت سازگار باانواع گوشی موبایل ، تبلت و تمام لوازم الکترونیکی ۲ عدد

 

معرفی پاور بانک پرووان مدل ProOne PR20

پاور بانک پرووان مدل PR-20 با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت یکی از محصولات جدید برند پرووان می‌باشد. اگر در طول روز زمان زیادی را در خارج از منزل سپری می‌کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از شارژر همراه پرووان مدل PR-20 است. این شارژر همراه دارای طراحی مستطیل شکل و دو خروجی USB و دو پورت ورودی میکرو USB و تایپ سی می‌باشد. نمایشگر ال ای دی کوچک که با فاصله‌ی بسیار کم از پورت‌ها قرار دارد این امکان را به شما می‌دهد، تا همیشه میزان شارژ پاوربانک را مدیریت کنید.پاور بانک پرووان مدل ProOne PR20

 

نوع باتری ولتاژ ورودی ولتاژ خروجی تعداد درگاه خروجی شدت جریان خروجی
پلیمر ۵ ولت ۵ ولت ۲ عدد ۲.۰ آمپر

 

معرفی پاور بانک بی سیم وریتی مدل PUW91

شرکت وریتی که در عرضه لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر سابقه خوبی دارند، پاوربانک PUW91 را با دو پورت USB برای شارژ همزمان دو گوشی و یک پورت خروجی و ورودی Type-C، قابلیت شارژ بیسیم گوشی شما عرضه کرده اند. ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت به شما اجازه سه بار شارژ گوشی آیفون ۸ یا ۲.۵ بار سامسونگ S9 را می دهد. اگر گوشی شما قابلیت شارژ بیسیم را داشته باشد شما می توانید تنها با قرار دادن گوشی خود بر روی این پاوربانک آن را شارژ کنید و از دست سیم های رابط خلاص شوید. ساختار بدنه پاوربانک وریتی PUW91 از لایه ای کربن ساخته شده است. پاور بانک بی سیم وریتی مدل PUW91

 

نوع باتری ولتاژ ورودی ولتاژ خروجی تعداد درگاه خروجی ویژگی ها
لیتیوم-پلیمری ۵.۰ ولت ۵.۰ ولت ۳ عدد امکان شارژ بی‌سیم

معرفی پاور بانک تسکو مدلTsco TP877

پاوربانک «TP 877» با باتری لیتیوم پلیمری از نسل جدید و ظرفیت ۲۰۰۰۰m Ah یک مدل زیبا و با طراحی منحصر‌ به ‌فرد از برند تسکو است.در این پاوربانک یک کابل شارژ به گونه‌ای قرار گرفته تا استفاده کنندگان هیچ‌ نیازی به حمل کابل اضافی نداشته باشند. همچنین از ویژگی‌های جالب این مدل وجود یک کانکتور ورودی مخصوص آیفون (iphone) بوده که در داخل بدنه‌ی مدل قرار گرفته تا به راحتی قابل دسترسی باشد. «TP 877» دارای دو پورت USB با شدت جريان خروجي ۲.۱ آمپر بوده که به‌طور همزمان میتواند ۲ دستگاه را شارژ نماید.پاور بانک تسکو مدلTsco TP877

 

نوع باتری ولتاژ ورودی ولتاژ خروجی تعداد درگاه خروج ویژگی ها
لیتیوم-پلیمری ۵.۰ ولت ۵.۰ ولت ۲ عدد دو ورودی لایتنینگ و microUSB
کابل microUSB با قابلیت اتصال به بدنه

معرفی پاور بانک پرووان مدل ProOne PM14

نسل جدید پاور بانک های پرووان با این مشخصه وارد بازار شدند که از فناوری PD پشتیبانی می کردند. به وسیله این فناوری شما می توانید با استفاده از یک کابل که هر دو پورت آن را Type-c تشکیل می دهد گوشی موبایل و همچنین پاوربانک خود را با سرعت بسیار بالا شارژ کنید. این نوع پاوربانک ها که مجهز به این فناوری هستند برای کسانی که موبایل های گران قیمتی دارند و زمان شارژ دستگاه برایشان اولویت دارد گزینه بسیار مناسبی است. هچنین پاوربانک PM14 دارای یک صفحه نمایشگر LCD است که به وسیله آن می‌توانید میزان شارژ دستگاه را کنترل کنید.پاور بانک پرووان مدل ProOne PM14

 

نوع باتری ولتاژ ورودی ولتاژ خروجی تعداد درگاه خروجی
پلیمر ۵ ولت ۵ ولت ۲ عدد

معرفی پاور بانک تسکو مدل Tsco TP866L

پاور بانک تسکو مدل (Tsco TP866L) یک درگاه خروجی USB دارد؛ دو درگاه ورودی microUSB و USB-C در این محصول مشاهده می‌شوند. این شارژر همراه ده هزار میلی آمپرساعت ظرفیت دارد. استفاده از مواد اولیه‌ی با کیفیت در کنار طراحی زیبا و شیک باعث شده استفاده از TP 866L حس خوبی به شما منتقل کند. این شارژر همراه مثل اکثر محصولات مشابه دارای درگاه‌های ورودی و خروجی ۵ ولت است. پاور بانک تسکو مدل Tsco TP866Lشدت جریان براساس واحد اندازه‌گیری آمپر محسابه می‌شود. شدت جریان ورودی و خروجی در این پاوربانک ۲.۱ آمپر است که این میزان شدت جریان باعث می‌شود که باتری گوشی موبایل شما با سرعت بیشتری شارژ شود. در نظر داشته باشید که شدت جریان ورودی این شارژر همراه ۲ آمپر است.

 پاور بانک تسکو مدل Tsco TP866L

 

نوع باتری ولتاژ ورودی ولتاژ خروجی تعداد درگاه خروجی ویژگی ها
لیتیوم-پلیمری ۵.۰ ولت ۵.۰ ولت ۱ عدد سازگار باانواع گوشی های موبایل، دوربین دیجیتال و موزیک پلیر ها

معرفی پاوربانک ای دیتا مدل Adata P20000D

در پاوربانک «ای‌دیتا» مدل «P20000D» یک نمایشگر LCD وجود دارد. این نمایشگر شبیه یک مستطیل کوچک طراحی شده است. نمایشگر LCD در این شارژر همراه قادر است میزان باقی‌مانده از شارژ باتری پاوربانک را به درصد نمایش دهد تا بتوانید زمان دقیق برای شارژ مجدد باتری را تشخیص دهید. پاوربانک ای دیتا مدل Adata P20000D

در این مدل از محصولات ای‌دیتا از یک باتری لیتیوم‌یون با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت استفاده شده است.

 پاوربانک ای دیتا مدل Adata P20000D

 

نوع باتری ولتاژ ورودی ولتاژ خروجی تعداد درگاه خروجی ویژگی ها
لیتیوم-یونی ۵.۰ ولت ۵.۰ ولت ۲ عدد شارژ دو دستگاه به صورت همزمان,محافظت شده در برابر افزایش ولتاژ، جریان و دما

معرفی پاور بانک شیاومی مدل Xiaomi PLM09ZM

در مدل PLM09ZM از سری شارژرهای همراه شیائومی یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت به‌کار رفته است. این محصول ۲۴۳ گرم وزن دارد و به شکل مستطیل طراحی و تولید شده است. طول آن ۱۴۷ میلی‌متر، عرض این پاور بانک ۷۱.۲ میلی‌متر و ارتفاعش ۱۴.۲ میلی‌متر است.پاور بانک شیاومی مدل Xiaomi PLM09ZM این محصول وزن کم و ابعاد مناسبی دارد و شما می‌توانید آن را به‌طور دائم درون کیف یا جیب خود قرار دهید. بر این اساس دیگر هیچ استرسی بابت تمام شدن شارژ باتری گوشی موبایل، تبلت و دیگر دستگاه‌های از این قبیل در شرایط حساس نخواهید داشت. و همیشه باتری دستگاه‌تان شارژ دارد. این مدل پاور بانک به شدت برای گوشی آیفون مناسب است و شارژ را تا مدت زیادی نگه می‌دارد.پاور بانک شیاومی مدل Xiaomi PLM09ZM

 

نوع باتری ولتاژ ورودی ولتاژ خروجی تعداد درگاه خروجی ویژگی ها
لیتیوم-پلیمری ۵.۰ ولت ۵.۰ ولت ۲ عدد تکنولوژی Quick Charge 2.0 شارژ ایمن (MultiProtect)

نکات مهم خرید بهترین پاوربانک برای آیفون

اگر قصد خرید پاور بانک را دارید پیشنهاد می کنیم قبل از خرید و صرف هر گونه هزینه به نکاتی که در برای خرید پاور بانک در این قسمت ذکر کرده ایم توجه فرمایید.

 

پاوربانک

قیمت پاور بانک

همیشه به دنبال بهترین و مقرون به صرفه ترین قیمت باشید. در برخی شرایط ممکن است یک پاوربانک با مشخصات مشابه در دو فروشگاه مختلف با قیمت های متفاوتی عرضه شود، بنابراین سعی کنید به مسئله قیمت توجه داشته باشید و مقرون به صرفه‌ترین گزینه را خریداری کنید. در نظر داشته باشید که انتخاب پاوربانک مقرون به صرفه و توجه به قیمت بدان معنا نیست که محصولی ارزان را خریداری کنید! مقرون به صرفه بودن هر ابزار به این معناست که در قبال قیمتش کیفیت عالی را ارائه کند.

 

پاوربانک

ظرفیت پاوربانک

یکی از مهترین نکات در خرید پاوربانک توجه به ظرفیت آن است. پاوربانک ها ظرفیت های مختلفی دارند و این مسئله یکی از اصلی ترین مشخصه‌ هایی است که باید در حین خرید پاوربانک به آن توجه کنید. ظرفیت پاوربانک ها با واحد میلی آمپر ساعت یا همان mAh نشان داده می‌شود که واحدی مشابه با واحد نمایش باتری گوشی های موبایل است. پاوربانک ها از نظر ظرفیت شامل مدل های مختلفی می‌شوند و عموما هرچه ظرفیت پاوربانک بیشتر باشد، قیمت آن هم افزایش پیدا می‌کند. پاوربانک

هرچقدر ظرفیت یک پاوربانک بیشتر باشد، تعداد دفعات بیشتری می‌توانید از آن به منظور شارژ باتری گوشی خود استفاده کنید. برای مثال تصور کنید باتری گوشی شما ۳۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است و پاوربانکی با ظرفیت ۱۰۰۰ میلی آمپر ساعت خریداری کرده‌اید. در این شرایط پاوربانک شما در حالتی که یک بار فول شارژ شود، می‌تواند ۳ بار باتری گوشی شما را از ۰ تا ۱۰۰ درصد شارژ کند. حال اگر ظرفیت پاور بانک ۷۰۰ میلی آمپر ساعت باشد، و فقط ۲ بار قادر به شارژ باتری گوشی خواهد بود. بنابراین یکی از اصلی ترین نکاتی که باید برای خرید بهترین پاوربانک به آن توجه کنید، ظرفیت پاوربانک است.پاور بانک

پورت‌ها

معمولا پاوربانک های جدید از پورت های USB بهره می برند و برخی از آن ها نیز مجهز به پورت لایتنینگ مخصوص گوشی های آیفون می باشند. در برخی موارد تعداد پورت ها در میزان جریان خروجی پاور بانک تاثیر می گذارد برای مثال اگر دستگاه شما از دو پورت ۲ آمپری برخوردار باشد هنگام استفاده از این دو پورت به صورت همزمان جریان خروجی به کمتر از ۲ آمپر کاهش می یابد. توجه داشته باید که برخورداری از پورت های لایتنینگ و درگاه هایی با جریان خروجی بالا در قیمت اینگونه پاور بانگ تاثیرگذار است.پاور بانک

خدمات پس از فروش پاور بانک

تمامی مراکز فروش پاوربانک خدمات پس از فروش آن را ارائه نمی دهند. اگر در هنگام خرید دستگاهی را خریداری کنید که از این خدمات بخوردار باشد در صورت بروز مشکل یا خرابی می توانید آن را تعویض کرده و یک پاور بانک نو دریافت نمایید.

پاور بانک

خرید اینترنتی پاوربانک

یکی از بهترین روش‌ها برای خرید پاور بانک مورد نظر، خرید اینترنتی است. در فروشگاه کالاوما انواع مختلفی از پاوربانک‌ها عرضه می‌شود که متناسب با سلیقه و نیاز کاربران هستند. قیمت پاور بانک ها مناسب تر از جاهای دیگر و کیفیت آنها بالاست و با ارسال به سراسر کشور، تجربه خریدی لذت بخش را به همراه دارد، فقط کافیست از میان برندهای مطرحی مانند شیائومی،پرووان و وگر و … محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *