نقد و بررسی هندزفری

بررسی تخصصی گلکسی بادز ۲ سامسونگ

سامسونگ در چند سال گذشته چندین مدل از هندزفری‌های بی سیم سری ایربادز Galaxy Buds خود را رونمایی و عرضه کرد، که توانسته با طراحی زیبا و جمع و جور همچنین قیمت مناسب و کیفیت ایده آل، نظر طرفداران به ایربادز را جلب کند.

نقد و بررسی تخصصی گلکسی بادز ۲ سامسونگ

کوچک‌اند اما قدرتمند، سامسونگ همواره در خط گلکسی بادز به راه خود ادامه می‌دهد و به دنبال هندزفری‌های بی سیم ایده آل است، سامسونگ گلکسی بادز ۲، کوچک‌ترین هندزفریی است که این شرکت تا به امروز تولید کرده است؛ نه‌تنها  اندازه گلکسی بادز ۲  بسیار کوچک است، بلکه دارای پوشش رنگی، راحت و بسیار قدرتمند است. این هندزفری بلوتوثی با ویژگی حذف نویز با برخی از هندزفری‌های قدرتمند موجود در بازار رقابت می‌کند و حالت Ambient به دنیای خارج اجازه می‌دهد تا در سطح راحتی شما قرار بگیرد؛ هندزفری Galaxy Buds ۲ به قیمت ۱۴۹ دلار به فروش می‌رسد؛ با کالا و مگ همراه باشید تا جواب سوال‌های خود را در رابطه با هندزفری سامسونگ بگیرید و به این نتیجه برسید که آیا بادز ۲ ارزش خرید را دارد یا خیر؟

هدفون بی سیم گلکسی بادز 2

بررسی طراحی هندزفری بی‌سیم گلکسی بادز ۲

از نظر طراحی، گلکسی بادز ۲ در جایگاهی بین گلکسی بادز پرو و گلکسی بادز لایو قرار دارد؛ هندزفری‌هایی که به آنها لوبیا گفته می‌شد. مانند بسیاری از هندزفری‌های سامسونگ، گلکسی بادز ۲ از جنس پلاستیک براق ساخته شده است. انواع هندزفری‌ را می‌توانید در رنگ‌های اسطوخودوس، سفید، گرافیت و زیتونی خریداری کنید. یک جفت درگاه کوچک در امتداد قسمت جلویی، جایگاه دو میکروفون را نشان می دهد. در پشت هر گوشی هندزفری، یک سنسور بیضی شکل بزرگ به رنگ سیاه، یک پورت میکروفون دیگر، اتصالات قدرتمند طلایی رنگ و یک L یا R سفید مشاهده می شود که به شما اطلاع می دهد هر گوشی هندزفری را درون چه گوشی قرار دهید. یک انتهای سیلیکونی در انتهای گوشی هندزفری قرار دارد که علاوه بر محافظت از بلندگو، راحتی مناسبی را برای شنوندگان ایجاد می کند.

منبع: چنل یوتیوب سامسونگ

👈برای مشاوره و راهنمای خرید قسطی اینجا کلیک کنید.👉

دیگر مشخصات:

قسمت قاب شارژ کمی شفاف‌تر است، از رنگ پلاستیک سفید براق استفاده شده و نام برند سامسونگ با حروف بزرگ خاکستری روشن در بالای آن هک شده است. داخل قاب از جنس پلاستیک با رنگ اسطوخودوس مات می‌باشد؛ گوشی‌های هندزفری هرکدام در داخل یک حفره عمیق قرار می گیرند. یک چراغ نشان دهنده وضعیت کوچک در بین جوانه ها قرار دارد تا بدانید جوانه ها در حال شارژ هستند یا در حالت جفت شدن هستند .هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Samsung Galaxy Buds 2

👈بیشتر بدانید: معرفی بهترین هندزفری های سامسونگ 🎧👉

در نمای بیرونی، چراغ نشان دهنده وضعیت دیگری و یک درگاه USB-C در پشت برای شارژ قرار گرفته. این ایرپادها دارای گواهینامه IPx2 هستند و به این بدین معنی است که هندزفری گلکسی بادز ۲ می‌تواند در برابر آبی که از زاویه ۱۵ درجه به آنها برخورد کند، مقاومت کند  Galaxy Buds 2 به نسبت رقبای خود یعنی برند Bose  ، ایرپاد پرو اپل، QuietComfort Earbuds  و سونی WF-1000xM4 که همگی دارای گواهینامه IPx4 هستند، پایین‌تر است.

گلکسی بادز 2

گلکسی بادز ۲ سامسونگ با وزنی معادل ۰.۱۷ اونس (۴.۸ گرم) و ابعاد ۰.۷ اینچ در ۰.۸ اینچ در ۰.۸ اینچ ، سبک‌تر و کوچکتر از رقبا است. قاب شارژ گلکسی بادز ۲ نیز با وزنی معادل ۱.۵ اونس (۴۲ گرم) و ابعاد ۱.۹ اینچ در ۱.۹ اینچ در ۱.۱ اینچ از قاب های سایر رقبا به طرز قابل توجهی کوچک‌تر و سبک‌تر است.

Galaxy Buds 2  دارای دو جفت سیلیکون و کابل USB-C میباشد که درون جعبه هندزفری قرار دارند .

بررسی میزان راحتی هندزفری گلکسی بادز ۲

زمانی که سامسونگ ادعا کرده هندزفری های بی سیم  Galaxy Buds 2، کوچکترین هندزفری‌های آن هستند، اصلا شوخی نکرده است چراکه واقعا بدین گونه است. گوشی‌های هندزفری به خوبی درون مجاری گوش قرار میگیرند . اگر شما یک گوش متوسط دارید این خبر خوبی برای شما است چرا که لبه‌های گوش‌های متوسط، یک مهر و موم امن را برای گوش شما ایجاد می کنند که میزان قابل توجهی از صدای بیرون را فیلتر میکنند؛ علاوه بر این ، به حذف نویز فعال نیز کمک شایانی می‌کند.

گوشی های هندزفری در گوش احساس راحتی دارند و هیچ فشاری را بر گوش وارد نمی کنند. جنس براق این هندزفری‌ها گاها باعث می شود که فکر کنید، هندزفری‌ها از گوش شما در حال خارج شدن هستند اما حقیقت این گونه نیست و تنها یک حس واهی است. از گوشی‌های هندزفری می‌توانید برای فعالیت های ورزشی استفاده کنید و اگر احیانا در حین تمرین، گوشی‌های هندزفری سر جای خود نباشند به شما هشدار داده می شود تا آنها را مجدد تنظیم کنید .

هدفون سامسونگ

👈همچنین بخوانید: بررسی تخصصی هندزفری بی‌ سیم سامسونگ مدل Samsung Galaxy Buds Pro👉

کنترل های هندزفری گلکسی بادز ۲

برای کنترل کردن هندزفری‌ها، باید به آن ضربه بزنید. با یک ضربه روی هر یک از جوانه‌ها، موزیک پخش یا متوقف می شود؛ این در حالیست که دو ضربه سریع به جلو و سه ضربه سریع، آهنگ را به عقب رد می کند. با فشردن گوشی‌های هندزفری‌ها می توانید بین حالت های نویز فعال و نویز محیطی جابجا شوید. برای پاسخ دادن به تماس تلفنی، فقط کافیست یک‌بار روی هندزفری ضربه بزنید و برای پایان دادن به تماس، دو ضربه بزنید.

بررسی برنامه هندزفری گلکسی بادز ۲

برنامه رایگان Sumsung Wearables راهی است برای استفاده کردن از کردن تمام پتانسیل‌های هندزفری . با استفاده از این برنامه می توانید کنترل های لمسی، حالت گیمینگ، اتصال بدون درز گوش و بیدار شدن صوتی Bixby  را فعال/غیرفعال کنید. در اینجا همچنین می‌توانید بین حالت‌های نویز جابجا شوید، تست تناسب را اجرا کنید، تعادل صدا بین گوشی‌های های چپ و راست را تنظیم کنید یا فقط از ANC در یک گوشی استفاده کنید.

 

9

بررسی حذف نویز فعال در هندزفری گلکسی بادز ۲

وقتی نوبت به حذف نویز می‌رسد، هندزفری سامسونگ عملکرد مناسبی دارد. حذف نویز بسیار قدرتمند عمل می کند . گوشی‌ها بی سروصدا هستند و هیچ صدایی وارد نمی شود. برای آزمایش ANC ، تست پیاده روی در بازار اجرا شده است. باید بگوییم که ANC کار بزرگی انجام داده است ؛ در این تست صدای بحث نسبتا بلند به صدای یک زمزمه تبدیل شده است و بوق زدن ماشین ها به سختی قابل تشخیص است. سروصدا به طرز قابل توجهی  کم می شود و وقتی موسیقی با صدای متوسط اجرا می شود ، صدای محیط بطور کامل محو می شود و دیگر چیزی شنیده نمی‌شود.

بررسی عملکرد صوتی هندزفری گلکسی بادز ۲

برای اطمینان از رقابت گلکسی بادز ۲ با دیگر رقبای نامی بزرگ در صنعت هندزفری، سامسونگ یک بلندگوی دو طرفه پویا متشکل از یک توییتر و ووفر را آماده کرده است. به این ترتیب، می‌توانید اوج‌های واضح و پایین عمق را انتظار داشته باشید. در تستی که صورت گرفته است با پخش موسیقی در کیفیت اصلی و تنظیم اکولایزر روی معمولی (Normal) این نتیجه به دست آمده است:

۱- بیس قابل لمس بوده است، اما نه زیاد ۲- صدای خواننده، واضح به گوش می رسد (اگر همین موسیقی را در ایرپاد گوش کنید متوجه خواهید شد که بیشتر محدود می شود که با این حال به خواننده اجازه می دهد، صدای بیشتری داشته باشد)، البته باید در نظر بگیرید که ایرپاد پرو نسبت به گلکسی بادز ۲، بی سر و صدا تر است.

galaxy buds 2 قیمت

باتری و بلوتوث هندزفری گلکسی بادز ۲

سامسونگ، گلکسی بادز ۲ را به مدت ۵ ساعت با ANC فعال و ۷.۵ ساعت بدون فعال بودن ANC رتبه بندی کرده است. در هر دو صورت فعال بودن و نبودن، حدود ۳.۵ ساعت مکالمه دارند. اگر بخواهیم عمر باتری جوانه ها را با قاب ترکیب کنیم ، در هر دو حالت به ترتیب ۲۰ و ۲۹ ساعت ، باتری داریم . عمر باتری ۵ ساعته آن را با گلکسی بادز پرو و سری(A) برابر می کند. ایرپادز پرو اپل دارای ۴.۵ ساعت، در حالیکه QC Buds می تواند ۶ ساعت دوام بیاورد. با این حال هیچ کدام به ۸ ساعت دوام سونی WF-1000xM4 نمی‌رسند.

peyman aminzadeh

مهندس کامپیوتری که در حال حاضر دی جی هست و عاشق سئو...

۳ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *