راهنمای خرید هندزفری

باکیفیت‌ترین مدل‌‌های هندزفری ارزان بازار🎧

در این مقاله قصد داریم بهترین و با کیفیت‌ترین هندزفری ارزان موجود در بازار را به شما معرفی کنیم و به بررسی جداگانه هر یک از آنها بپردازیم،پس با کالاومگ همراه باشید تا به نقد و بررسی ارزانترین هندزفری‌های بازار بپردازیم…

هندزفری بی سیم HAYLOU T19

در میان بسیاری از هندزفری‌های بی سیم، هندزفری‌ هایلو برندی است که نیازهای کاربران را درک می کند و نسبت به قیمتش، عملکرد بسیار خوبی دارد. هندزفری بی سیم HAYLOU T19  بار دیگر باعث می‌شود که افراد، تعریف تازه‌ای از TWS داشته باشند؛ زیرا از تراشه Qualcomm aptX HD و TWS پشتیبانی می‌کند، دو بخش لغو صدا، عملکرد لمسی، تشخیص زمان فرسودگی، پنجره پاپ آپ و شارژ بی سیم دارد.

در این هندزفری ، یک سنسور لرزش، هندزفری ها را کنترل می کند. دومین ویژگی، شروع و توقف خودکار موسیقی است. یک سنسور منحصر به فرد، موقعیت لاله گوش را کنترل می کند و اگر هندزفری را از گوش تان بردارید، پخش کننده متوقف می‌شود.

👈برای مشاهده مدل‌های دیگر هندزفری هایلو اینجا کنید.👉

HAYLOU T19

مشخصات فنی haylou t19

در این قسمت، به تشریح مشخصات فنی هندزفری هایلو T19 می‌پردازیم:

کیفیت صدا

در ابتدا این هندزفری،  صدا طبیعی، شفاف و کشیده است، همه چیز با آرامش بیان می شود و این هندزفری، فرکانس بالا، نسبتاً صاف و قابل انعطافی دارد. صدا در HAYLOU T19 با جزئیات بهتر و به خوبی پخش می‌شود. این نوع هندزفری ضدآب است و سرعت پخش موسیقی به ویژه موسیقی پاپ در این هدفون بیشتر است.

لازم به ذکر است که HAYLOU T19  از فناوری TWS استفاده می کند، یعنی دو ایرفون به ترتیب سیگنال‌های بلوتوث را انتقال می‌دهند؛ بنابراین عملکرد نرخ همگام سازی خوشایند است. اساساً تاخیر صدای جدی وجود نخواهد داشت.هایلو تی 19

بیشتر بدانید: مقایسه کامل ایرپاد ۳ با ایرپاد پرو 🎧

عمر باتری

مدت نگهداری شارژ باطری هندزفری بلوتوث شیائومی هایلو Haylou T19 با هر بار شارژ کامل، ۶ ساعت است و داک شارژ باعث افزایش ۳۰ ساعتی باتری هندزفری می شود. همچنین هر کدام از ایرفون‌ها، ظرفیت ۴۳ میلی آمپر ساعتی دارند که تا ۶ ساعت دوام باتری دارد.

ماندگاری شارژ باتری می تواند به ۳۰ ساعت برسد و فقط ظرف مدت دو ساعت کاملاً شارژ می شود. برای شارژ این هندزفری می توانید از پورت USB Type C یا هر شارژر بی‌سیم استفاده کنید.

حاوی سنسور تشخیص هوشمند قرار گرفتن در گوش است که باعث می‌شود راحت‌تر به موسیقی گوش دهید. قابلیت پشتیبانی از کدک‌های AAC و apt X را دارد. هندزفری بی سیم HAYLOU T19

👈برای مشاوره و راهنمای خرید قسطی اینجا کلیک کنید.👉

هندزفری بلوتوث هایلو مدل W1

در این قسمت به تشریح ویژگی‌های هایلو W1 نیز می‌پردازیم:

ویژگی های اصلی هندزفری بلوتوث ‏Haylou W1

هندزفری بی سیم هایلو مدل W1 با پشتیبانی از جدیدترین فناوری بلوتوث نسخه ۵.۲، چیست Qualcomm 3040 و سیستم صوتی پیشرفته­ی AAC و aptX از پرطرفدارترین هندزفری­­های برند هایلو به حساب می­آید. ایرپادهای این هندزفری که تنها ۳.۹ گرم وزن دارد، از متریال پلاستیک ABS ساخته شده اند که مقاومت بالایی در برابر ضربه، ساییدگی و خط و خش دارند. این هندزفری همچنین دارای استاندارد IPX4 است که نشان از مقاومت بالای آن در برابر ذرات آب، خاک و گردوغباردارد.
از دیگر ویژگی­های مهم این هندزفری، طراحی ارگونومی آن می­باشد؛ به گونه ای که ایرپادهای سبک آن به صورت in_ear به طور کامل در گوش شما قرار می‌گیرند و امکان افتادن آن­ها در زمان دویدن را به حداقل می­رساند. این ایرپادها همچنین مجهز به پنل لمسی می­باشند و امکان کنترل پخش موزیک و پاسخ‌دهی به تماس‌ها را فراهم می­آورند.

Haylou W1

کیفیت پخش:

بلندگوهای هندزفری بلوتوث هایلو مدل W1 دارای دیافراگم کامپوزیت فلزی می­باشند و سیستم داینامیک آن، نقاط اوج و فرود آهنگ را تنظیم کرده و صدا را رساتر و با جزییات بیشتری پخش می­کنند. سیستم aptX برای القای حس بهتر به شنونده، به طور اتوماتیک، صدا را بر اساس رسانه­ های مختلف تنظیم می­کند، در هنگام پخش موسیقی، صدای واضح تر و درهنگام بازی صدای ملایم­تری پخش می­کند.

تجربه مکالمه­ با کیفیت:

این هندزفری با داشتن ۴میکروفون حساس و دقیق روی هریک از ایرپادها مکالمه ی با کیفیتی را به شما ارائه می­دهد و با بهره بری از سیستم ضد نویز ENC و CVC 8.0 از مزاحمت صداهای اطراف جلوگیری می­کند.

هندزفری بلوتوثی هایلو مدل Haylou W1

همچنین بخوانید: معرفی مدل های مختلف هندزفری 🎧

کیس شارژ

نیز از متریال با کیفیت ABS و با طراحی قرصی شکل می­باشد و درب آن با داشتن خاصیت آهنربایی، به راحتی باز و بسته می­شود. این کیس با ابعاد کوچک خود حمل آسانی دارد و با داشتن سه چراغ LED، میزان شارژ خود را اعلام می­کند. ظرفیت این باکس شارژ ۳۱۰ میلی آمپر می­باشد که ایرپادها را در مدت زمان دوساعته فول شارژ می­کند و خود کیس نیز برای شارژ کامل خود تنها دوساعت زمان نیاز دارد.

ساختار:

چیپست Qualcomm 3040 و بلوتوث نسخه ۵.۲ به کمک اتصال آمده و علاوه بر برد بالای ایرپادها، مصرف باتری و عمر هندزفری را بهینه کرده و در فاصله ۱۰متری از موبایل نیز، بدون هیچ افتی صدای با کیفیت خود را ارائه می­دهند. همچنین استاندارد IPX4 مقاومت ایرپادها در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را بالا برده است، به گونه ای که هندزفری در صورت تعریق گوش­ها، آسیبی نمی‌بیند.هندزفری بلوتوث هایلو W1

ظاهری جدید در کنار بلوتوث نسخه ۵.۰

شاید در نگاه اول به تغییرات ظاهری که در هندزفری رخ داده است، پی ببرید و متوجه تغییرات آن شوید. ظاهر ایربادهای QCY T7  مانند ایرپادهای اپل شده است، اما در آن کمی تفاوت حاصل شده که باعث وجه تمایز آن می شود. طراحی هندزفری‌ها نیز به گونه ای است که با قرار دادن آن‌ها در گوش، ایربادها به راحتی از گوش خارج نمی شوند و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. گفتنی است که سایز این ایرباد برابر با ۱۳ میلی متر است.

در این هندزفری از نسخه بلوتوث ۵.۰ استفاده شده که باعث ایجاد کیفیت بهتری برای شنیدن موسیقی و به طور کلی انتقال صدا می شود. مورد دیگری که شرکت کیو سی وای در رابطه با این نسخه از بلوتوث مطرح کرده، عدم رساندن نویز و صداهای اضافی یا به حداقل رساندن آن‌ها است. در نظر داشته باشید که اگر وسیله ای که به این گوشی متصل می کنید نیز از بلوتوث نسخه ۵.۰ بهره می‌برد، مزایای دیگری در اختیار خواهید داشت.

هندزفری بلوتوث QCY T7 

ظاهری جدید در کنار بلوتوث نسخه ۵.۰

شاید در نگاه اول به تغییرات ظاهری که در هندزفری رخ داده است، پی ببرید و متوجه تغییرات آن شوید. ظاهر ایربادهای QCY T7  مانند ایرپادهای اپل شده است، اما در آن کمی تفاوت حاصل شده که باعث وجه تمایز آن می شود. طراحی هندزفری‌ها نیز به گونه ای است که با قرار دادن آن‌ها در گوش، ایربادها به راحتی از گوش خارج نمی شوند و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. گفتنی است که سایز این ایرباد برابر با ۱۳ میلی متر است.

در این هندزفری از نسخه بلوتوث ۵.۰ استفاده شده که باعث ایجاد کیفیت بهتری برای شنیدن موسیقی و به طور کلی انتقال صدا می شود. مورد دیگری که شرکت کیو سی وای در رابطه با این نسخه از بلوتوث مطرح کرده، عدم رساندن نویز و صداهای اضافی یا به حداقل رساندن آن‌ها است. در نظر داشته باشید که اگر وسیله ای که به این گوشی متصل می کنید نیز از بلوتوث نسخه ۵.۰ بهره می‌برد، مزایای دیگری در اختیار خواهید داشت.هندزفری بلوتوث QCY T7 

در استفاده از هندزفری‌های هایلو خود نامحدود باشید …

برای کسانی که استفاده از هندزفری را بدون هیچ حد و مرزی دوست دارند، قابلیت بسیار کارآمدی در نظر گرفته شده است که می توان با بهره گیری از آن، انتظارات خود را بسیار بالا ببرید و حتی در شنیدن موسیقی هم خلاقیت داشته باشید!

برای ریست (Reset) کردن هندزفری‌ها باید کلید داک شارژ را، آن هم زمانی که ایرفون‌ها در داک شارژ خود هستند، نگه داشته تا آن ها ریست شوند؛ این فرآیند، زمانی حدود ۱۵ ثانیه از شما میگیرد، که یعنی به معنای نگه داشتن کلید باکس برای بازه زمانی تقریبی خواهد بود. به این ترتیب هندزفری شما ریست خواهد شد. اما نکته جالب این است که می توانید هندزفری ها را به صورت جداگانه نیز ریست کرده و هرکدام را به وسیله ای جداگانه وصل کنید و به موزیک گوش دهید.

برای این کار باید با نگه داشتن انگشت خود روی پنل لمسی ایرفون مورد نظر برای چند لحظه (مانند حالت پیش) آن را ریست کنید. اینگونه می توانید ایرفون را به دستگاه دیگری وصل کرده و آهنگی متفاوتی گوش کنید. شاید این حالت برای کسانی که موزیک های مختلف را ترکیب می کنند، بسیار کاربردی و اده پردازانه باشد، همچنین افرادی که چند دستگاه مختلف دارند که کارایی آن ها با یکدیگر متفاوت است؛ یکی برای تلفن زدن، یکی برای گوش دادن به موسیقی و…

به عنوان مثال می‌توانید به این مورد توجه کنید که اگر دو دستگاه دارای نسخه ۵.۰ بلوتوث باشند، باتری کمتری از آن دو مصرف می شود. نرخ انتقال داده نیز در این حالت بالاتر می رود و تأخیر منتقل شدن داده بسیار کم می شود و به حداقل خود می‌رسد.

با توجه به بررسی‌ها می توان به این نکته نیز اشاره داشت که برد و محدوده عملکرد این هندزفری نیز برابر با ۱۰ متر است و باید در نظر داشته باشید که در این حالت هیچ مانعی وجود نداشته باشد که بر روی امواج اتصال دو دستگاه تأثیر منفی بگذارد. برای ساخت این هندزفری از پلاستیک ABS استفاده شده است. ابعاد آن ۲۵×۴۹×۵۰ میلی متر است و وزن محصول برابر۳۳ گرم است.

QCY T7

ظرفیت باتری و مدت زمان استفاده از آن

باتری استفاده شده در کیس شارژ QCY T7دارای ظرفیتی برابر با ۳۸۰  میلی آمپر است که می تواند حدود ۴ مرتبه به طور کامل هندزفری‌ها را شارژ نماید. همچنین ظرفیت باتری خود ایربادها نیز معادل ۶۰  میلی آمپر است. با ظرفیت‌هایی که نام برده شد، در این محصول مدت زمان پخش موسیقی برابر با ۳.۵ ساعت است و مدت زمان مکالمه برابر با ۳ ساعت است. شارژ شدن هندزفری هم، مدت زمان ۱ الی ۲ ساعت زمان می برد که برای شارژ کردن آن هم یک پورت Type C قرار داده شده که می توانید به شارژ کردن هندزفری بپردازید. به طور کلی مدت زمان عملکرد این هندزفری حدود  ۱۷.۵ ساعت است.

در QCY T7 از استاندارد IPX4 استفاده شده وهندزفری‌ها در مقابل رطوبت و عرق کردن مقاومت دارند و با خیالی راحت می توانید از آن استفاده نمایید و با خیال راحت به انجام ورزش بپردازید.

هندزفری QCY T10

هندزفری QCY T10

کیفیت پخش صدا

درایورها مهم‌ترین بخش در ساختمان اسپیکرها هستند و کیفیت پخش صدا منوط به این قطعه سخت‌افزاری است.

در این هندزفری درایور دوگانه Amature تاثیر فوق العاده‌ای در تولید صدای باکیفیت ایفا می‌کند و می‌تواند تمام سطوح صدای زیر و بم را به خوبی پخش کند.

چهار میکروفون

هندزفری کیو سی وای T10 دارای چهار میکروفون می‌باشد که هر ایرفون آن به دو میکروفون داخلی با حساسیت بالا مجهز شده است.

میکروفونی که در قسمت پایینی قرار گرفته وظیفه دریافت صدا را برعهده دارد و میکروفون پشتی با استفاده از فناوری تبدیل پرتو و فناوری چیپست DSP، نویز پس‌زمینه را هنگام مکالمات تلفنی از بین می‌برد تا شفافیت صدای مطلوبی را در مکان‌های عمومی و پر سر و صدا برای شما میسر کند.

همچنین این محصول با بهره‌گیری از تکنولوژی HIFI شفافیت و تفکیک صدا را در کنار بیس بالا، هم حین مکالمه و هم زمان گوش دادن موسیقی به خوبی هر چه تمام‌تر حفظ می‌کند.

پشتیبانی از فرمت‌های صوتی AAC/SBC به عنوان کدک‌های صوتی متداول، از دیگر محاسن T10 به حساب می‌آید که باعث زنده شدن صدا می‌شود.

QCY T10

باتری و دوام شارژ

کیس شارژ این محصول با ۶۰۰ میلی آمپر ظرفیت، که از طریق کابل Type-C درون بسته‌بندی، در مدت زمان ۳ ساعت شارژ می‌­شود و در حدود ۱.۵ ساعت، ایربادها را شارژ می‌کند.

باتری هندزفری­‌ها، برای ۳.۵ ساعت استفاده مداوم حین گوش دادن به موسیقی و ۳ ساعت مکالمه تلفنی طراحی شده است که با توجه به ظرفیت باکس شارژ، می‌توان ۵ بار به طور کامل ایرفون‌ها را شارژ کرد و نهایتاً تا ۲۱ ساعت، بی نیاز به شارژ مستقیم از این محصول استفاده کرد.

در ضمن میزان شارژ باقی‌مانده به واسطه سه چراغ روی جعبه شارژ نمایش داده می‌شود تا از این طریق میزان مصرف خود را مشاهده و مدیریت نمایید.

هندزفری کیو سی وای T10 دارای رابط کاربری است.

وقتی درب کیس شارژ را باز می‌کنید، یک صفحه روی گوشی شما به عنوان رابط بین موبایل و هندزفری باز می‌­شود.

بعد از اتصال، ایرفون می‌تواند میزان شارژ هندزفری و کیس را روی گوشی نمایش دهد.

هندزفری QCY T10

قابلیت Quick Charge

 

از دیگر قابلیت‌های منحصر به فرد باتری T10 شارژ سریع است.

متخصصین کیو سی وای در صدد این بوده‌اند که در مواقع اضطراری، زمان کمتری را برای شارژ کردن دستگاه خود صرف کنید.

به همین جهت با بهره‌گیری از قابلیت Quick Charge (شارژ سریع) می‌توانید فقط با ۱۰ دقیقه شارژ کردن هندزفری‌ها، یک ساعت با میزان صدای ۵۰% از آن استفاده کنید.

peyman aminzadeh

مهندس کامپیوتری که در حال حاضر دی جی هست و عاشق سئو...

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *